Reakcia na: AAA #91665:
nedava mu nic, vsetko sa pouziva do investicii.spolocnost s majetkom v hodnote 11,5 miliardy a ziskom cca 200 mil. po zdaneni by mestu ako 59,29% akcionarovi mohla v podobe predaja priniest viac. Vsetko by aj tak zalezalo na cene, ktoru by mesto za BVS mohli dostat.
Mestske lesy odvolavam, kedze novy investor by zrejme drevo vytazil a nic ztoho.
OLO by mozno tiez nebolo naskodu za podmienok, ze by sa zacali starat o cistenie komunikacii a odpadkove kose v meste.
No BVS mesto skutocne mat nemusi. Cenu vodneho a stocneho reguluje aj tak stat.
Ámos
-vyssie cestovne bude od 1.1.2009. S rovnakou istototu aka je pre prijatia EURa. (myslim si, ze to je dokonca politicka objednavka)
-do ciest musis investovat. Ani nie tak do novych ako do oprav povrchov
-to bude tak ci tak
-menej autobusov? nemyslis vazne...Ak by som v sucasnom stave rozhodoval medzi vyradenim 2xT3 a 8xhocijaky klbovy sunt tak viem co si vyberiem
-BID by prave chcel pouzivat busy DPB na niektore linky, do marianky, svateho jura, Mostu pri Ba
-to si bude riesit ZSSK
-Cilek nieco spominal o miliarde na elektricky, skoda ze je tak skupi na slovo. Ne jak Zahradnik, ktory sa pretrca v mediach ked vodicovi na Zochovej skape motor)
Myslim si, ze ist cestou prerabania K2 a 2xT3 na toto http://www.parsnova.cz/index.php?im=63&lang=cz by bola pre elektricky zatial spravna cesta.
(som zvedavy kedy parsnova ci krnov pridu s prerabkou T6tiek na trojclankove vozy aj s novym xsichtikom ? )