Co sa týka rozpočtu a nakupu autobusov.
1. Myslim si, ze DPB bude vyhlasovat tender na viacero vozidiel, nie na jeden rok. A kedze prve vozy budu prichadzat tak na konci 2008 za 200 mil. na zaciatku 2009 mozu dojst dalsie za 200 mil.
2. Nikde nie je napisane, ze DPB nemoze ziskat vlastne financne zdroje na nakup vozidiel. Cilek to predsa jasne povedal, ze ma 0,5 miliardy a je nanom aby z toho spravil 4,5 miliardy.
3. Na buduci rok ma DPB na kapitalove vydavky od mesta 476 mil.
1. Myslim si, ze DPB bude vyhlasovat tender na viacero vozidiel, nie na jeden rok. A kedze prve vozy budu prichadzat tak na konci 2008 za 200 mil. na zaciatku 2009 mozu dojst dalsie za 200 mil.
2. Nikde nie je napisane, ze DPB nemoze ziskat vlastne financne zdroje na nakup vozidiel. Cilek to predsa jasne povedal, ze ma 0,5 miliardy a je nanom aby z toho spravil 4,5 miliardy.
3. Na buduci rok ma DPB na kapitalove vydavky od mesta 476 mil.
Martin Fundárek
Cílkovým snom je metro. Tvrdí, že električka do Petržalky nie je dočasná a bude fungovať aj po postavení železničného spojenia.
Už v úvode sa mu podarilo vyvolať u niektorých divákov smiech, keď po tom, ako básnil o tom, ako mesto preferuje električky a podporuje budovanie bus pruhov, pridal čerešničku v podobe plánu na razantnú obnovu vozidlového parku DPB. Po pár rýpavých otázkach, za čo, sme sa dozvedeli, že DPB vozidlá nemusí kupovať, ale si ich môže prenajať. Bezočivo tvrdil, že na nákup nových autobusov je v rozpočte 500 miliónov a 200 na električky a 100 na trolejbusy je navyše, hoci v návrhu rozpočtu je na všetky dopravné prostriedky po 200 mil. na roky 2008 a 2009, 100 mil. na rok 2010 a zhasla fajka. (http://www.bratislava.sk/VismoOnline_ActionScripts/File.aspx?id_org=700000&id_dokumenty=11015967)
Cieľom zadrôtovania otočky na Molecovej je, aby mohli na Dlhých dieloch premávať normálne trolejbusy, pretože konečne Cílek priznal, že časté štartovanie pomocného pohonu spôsobuje technické problémy. Kde DPB trolejbusy vezme, keď nestačia ani na súčasnú výpravu 201, 202 a 212, sme sa nedozvedeli.
Zlatým klincom programu bola reakcia Kratochvílovej na otázku z publika, či a ako bude oblasť Landererovej a okolia, kde je už v plnom prúde mohutná výstavba, napojená hromadnou dopravou na centrum. Odpovedala totiž v tom zmysle, že čo chceme, veď križovatky sú už postavené tak, že ich nebude treba prerábať. Pifko sa nezdržal komentára, že to bolo typickou ukážkou myslenia na magistráte – ak sa povie „doprava“, automaticky rozmýšľajú o IAD.