Reakcia na: Peon #91554:
Čo si čakal od spoločnosti, ktorá si nie je schopná ani zriadiť web..."Prečo v Česku ..."
Možno v Česku už v obecných voľbách ľudia akosi nevolia úplne tupo stranícky ako v BA, takže tam nemôžu politici srať na ľudí aj na prácu. A možno pre to, že v Česku sa trošku viac pohla dopravná legislatíva, takže o tom, kam bude chodiť vlak, kam autobus a kam integrovaná linka, rozhodujú kraje a nie nejaký cibazol na ministerstve.
PS 2: Žilinský IDS je síce trochu chabý (MHD + jedna lokálka), ale na rozdiel od BID funguje na jeden lístok. Kým BID sa rodí už nejakých 8 rokov, či koľko, tam to zmákli za tri. A možno ani nepotrebovali koncepciu ?
Martin Fundárek
Záhradník: Na jeseň budúceho roku chceme zakúpiť niekoľko desiatok veľkokapacitných kĺbových vozidiel... Na cestách hlavného mesta by malo pribudnúť aj niekoľko klasických kratších dvanásťmetrových autobusov...
To by som rád vedel, za čo. V návrhu rozpočtu mesta je na nákup vozidiel len 200 miliónov (v položke "SZNR - Dopravné prostriedky"; skratka SZNR vraj znamená "Stroje a zariadenia nezaradené v rozpočte", ako som sa na magistráte - po dlhom pátraní - dozvedel).
Záhradník tvrdí, že v novom roku bude cestovanie mestskou hromadnou dopravou teoreticky lacnejšie. „Hoci cena lístka bude prakticky nezmenená, v skutočnosti to bude pre cestujúcich lacnejšie. Zdražela totiž elektrina, je vyššia inflácia a my sa sadzby za cestovné aj napriek tomu snažíme udržať."
? Čo hovorí? Uráža nás? Tak bude cena prakticky nezmenená, alebo skutočne nižšia, alebo len teoreticky nižšia? Ak bude polhodinový lístok stále za 18 Sk, tak pre mňa bude rovnako lacný (alebo drahý), či už moja preprava stojí DP 30 Sk alebo 40.
Zahradník sa domnieva, že v tomto roku sa im podarilo zastaviť úbytok šoférov.
??? Vyjadrite sa, neubudnutí šoféri...