Reakcia na: premavac #87827:
Hej, existujú. Ale keď popri električkovej trati zavedieš ešte aj autobusovú linku, tak:- sa ti o dosť zvýšia náklady na kilometer. Po koľajniciach pôjde menej električkových vlakov a údržba aj odpisy zostanú tie isté. Budeš okrem elektrickej energie musieť platiť aj naftu. Pri zachovaní určitej kvality (aby ti cestujúci neodišli úplne keď budú mať čakať raz tak dlho) dopravy budeš musieť zamestnať viac vodičov.
- expresný autobus bude stáť v zápchach.
Čo myslíš, prečo sa zrušili všetky súbežné autobusové linky po Karloveskej radiále?
.
Ike
a tu nie je problem (konkretne na useku asi ziadny) v tom ze chyba priame spojenie Polus-ZP ale problem je v tom ze BA siet MHD ma vela zastavok kde vystupuje menej ludi... K zrychleniu dopravy by prespelo keby bolo zastavok menej, na ktorych by vystupovalo viac ludi...
mas tri zastavky A, B a C...
elektricka spomali, zastavi na A, prebehne nastup vystup, zrychli ani sa nerozbehne a uz brdzi do B, to iste aj k C a dalej... na kazdej zastavke vystupia dajme tomu 3 ludia.
Dynamickejsie by bolo keby bola len zastvka B, kde by vystupili 9 ludia, pretoze by sa znacne zredukovalo casove zdrzanie pri nedostatocnej akceleracii a pri 3nasobnom otvarani dveri, 3brzdeni/rozbiehani