Dobrý deň!
Chcela by som len zopár pripomienok k niektorým Vašim šoférom. Vodičáky dostávali asi pre pekné oči lebo keby ich mali dostať za svoje schopnosti tak by asi polovica z nich vôbec nejazdila.
Takže minule som išla 50 od Šafárikovho nám. do Auparku chcela som vystúpiť hneď za mostom a so mnou ešte jedna pani s dcérou.Zástavka je na znamenie. V autobuse bolo asi 10 ludí a pani zazvonila lenže samozrejme zvonček nefungoval, stála pri šoférovi a on ju aj videl a začal zabáčať k zástavke lenže potom z nejakého pocitu moci alebo neviem z čoho si to zrazu rozmyslel a išiel ďalej, pani na neho síce kričala aby zastavil, že mu nefunguje zvonček, ale jemu to bolo jedno. No proste úplný debil. Dúfam, že si toto aj on prečíta a uvedomí si, že vôbec nie je zaujímavý, keď naschvál niekomu nezastaví. A Vám by som chcela povedať aby ste dali opraviť zvončeky nech sa takejto sprostej situácii na budúce vyhnem.
Ale samozrejme aj vodiči električiek sú veľmi dôležitý hlavne vtedy, keď vás vidia ako utekáte na električku a počká si kým prídete k dverám a potom vám ich pred nosom zavrie.
Autobus číslo 91 smer z pod Mosta SNP do Čuňova to je tiež nonsens. Chodí 2krát za hodinu aj to sa stáva, že raz vynechá. Asi by tí vodiči mali byť pod väčšou kontrolou a prémie, ktoré dostávajú by sa im mali trochu znížiť pri každom takomto podarenom kúsku.
Chcela by som len zopár pripomienok k niektorým Vašim šoférom. Vodičáky dostávali asi pre pekné oči lebo keby ich mali dostať za svoje schopnosti tak by asi polovica z nich vôbec nejazdila.
Takže minule som išla 50 od Šafárikovho nám. do Auparku chcela som vystúpiť hneď za mostom a so mnou ešte jedna pani s dcérou.Zástavka je na znamenie. V autobuse bolo asi 10 ludí a pani zazvonila lenže samozrejme zvonček nefungoval, stála pri šoférovi a on ju aj videl a začal zabáčať k zástavke lenže potom z nejakého pocitu moci alebo neviem z čoho si to zrazu rozmyslel a išiel ďalej, pani na neho síce kričala aby zastavil, že mu nefunguje zvonček, ale jemu to bolo jedno. No proste úplný debil. Dúfam, že si toto aj on prečíta a uvedomí si, že vôbec nie je zaujímavý, keď naschvál niekomu nezastaví. A Vám by som chcela povedať aby ste dali opraviť zvončeky nech sa takejto sprostej situácii na budúce vyhnem.
Ale samozrejme aj vodiči električiek sú veľmi dôležitý hlavne vtedy, keď vás vidia ako utekáte na električku a počká si kým prídete k dverám a potom vám ich pred nosom zavrie.
Autobus číslo 91 smer z pod Mosta SNP do Čuňova to je tiež nonsens. Chodí 2krát za hodinu aj to sa stáva, že raz vynechá. Asi by tí vodiči mali byť pod väčšou kontrolou a prémie, ktoré dostávajú by sa im mali trochu znížiť pri každom takomto podarenom kúsku.
Duplaky z Juraku stoja v Krasnanoch, ak som dobre videl na 1 a 2 kolaji. Teda ak neratam kolaj "historicku". A su tam aj supravy bez reklam. Inak nepremavaju iba solo 6tky, ale aj duplaky.
optimisticky by si sa mal pytat - zhorela do tla?
Turbo
Nuz, CKD vyrobily aj poriadnu elinu, ved o type T3 si myslym, ze je fakt super, ked si vezmem ze jeho konstrukcia je so 1960-tych rokov! O opaku ma nik nepresvedci. Ale co bol problem u CKD bolo nase vtedajsie velke "bratstvo" s Rusmi. Hlavne vdaka ZSSR sa typ T3 a obzvlast T3SU a T3SUCS stali take popularne a vyraba sa to aj dnes (niekde v cechach vam vyrobia na poziadanie kysnu, do ktorej si hodite vyzbroj...). Totiz rusi chceli ba T3-ojky, jedine co este zobrali boli T5B5ky. Totiz prave vdaka nasemu "bratstvu" a sovialistickej delbe prace (ci ako sa ta ftakovina volala
Este sa mi tu niekto vyplakaval, ze ake su 21 Tr nespolahlive sroty a ze trollina su lepsie. Nemozem suhlasit. Ludia, kazdy novy typ predstavuje zmenu udrzby. Ako to bolo pri prvych T1? Tiez to boli obrovske sroty? Ciastocne ano... Pri prechode zo 14 Tr na 21 Tr je to obrovsky skok, este vacsi ako pri prechode od 9Tr na 14 Tr. Viete vy ake boli na zaciatku so 14 Tr problemy? Vtedy sa tiez zdalo ze to su sroty a podobne. Vezmite si ze medzi vozdidlami 14 Tr a 21 Tr su vacsie rozdiely ako medzi 9 Tr a 14 Tr. Bol som v Brne a vozil som sa s tymi trolikmi. Utvrdil som sa v nazore, ze Skodovka ide spravnou cestou. Naozaj siroke dvere, rozumny interier (odhliadnuc od toho "komina" oproti strednym dveram) a komfort pre cestujuceho. Ak sa niekomu nepaci, ze ma vzadu usporiadanie sedadiel 2+2, tak nech si neztazuje, totiz to je dnes trend. A ten malicky schodik pri zadnych dverach mi uz naozaj nevadi. Trollino je urcite dobry (aspon tak vyzera) ale pre BA by som skor prijal 21 a 22 Tr-ky. Totiz, so Skodou mame dost dobre skusenosti.