Alibaba: Troska zareagujem na Vase dotazy. Musim Vam uznat, ze vodic linky 50 urobil chybu, v takomto pripade by ste mohli si zapisat cas kedy ste cestovali a evidencne cislo autobusu a obratit sa na Dopravny podnik.
Vodici a ich zatvarenie dveri pred nosom dobiehajucich ludi - tu plati pravidlo, ze pokial prostriedok MHD ( vodic ) ide na cas nie je povinny cakat na zastavke na dobiehajuceho cestujuceho, pretoze si predstavte keby takto cakal na kazdej zastavke ake meskanie by mal. Je povinnostou cewstujuceho, aby prisiel na zastavku tak, aby v case odchodu linky bol na zastavke. Samozrejme zase na druhej strane, je to vizitka vodica ked Vam zavre dvere pred nosom. Myslim, ze skutocne zial su aj taki, ktori to robia s radostou, ale viac je takych, ktori pockaju ( aspon podla mojich skusenosti )
Co sa tyka vynechania spoja, mate zly uhol pohladu na tento problem. Vodicova chyba to absolutne nie je. Viete, moze sa stat, ze vozidlo, ktore ma ist ma poruchu, po pripade sa vyskytol iny problem ( dop. neh. ), alebo sa taktiez moze stat ze prave tento spoj nebol vypraveny a to z jednoducheho dovodu pre nedostatok vodicov, vdaka novej pravnej uprave Zakonnika prace. ( informacie o vypadkoch resp. nevypravenych vozidlach najdete i na tejto stranke v rubrike Dispecer ).
Vodici a ich zatvarenie dveri pred nosom dobiehajucich ludi - tu plati pravidlo, ze pokial prostriedok MHD ( vodic ) ide na cas nie je povinny cakat na zastavke na dobiehajuceho cestujuceho, pretoze si predstavte keby takto cakal na kazdej zastavke ake meskanie by mal. Je povinnostou cewstujuceho, aby prisiel na zastavku tak, aby v case odchodu linky bol na zastavke. Samozrejme zase na druhej strane, je to vizitka vodica ked Vam zavre dvere pred nosom. Myslim, ze skutocne zial su aj taki, ktori to robia s radostou, ale viac je takych, ktori pockaju ( aspon podla mojich skusenosti )
Co sa tyka vynechania spoja, mate zly uhol pohladu na tento problem. Vodicova chyba to absolutne nie je. Viete, moze sa stat, ze vozidlo, ktore ma ist ma poruchu, po pripade sa vyskytol iny problem ( dop. neh. ), alebo sa taktiez moze stat ze prave tento spoj nebol vypraveny a to z jednoducheho dovodu pre nedostatok vodicov, vdaka novej pravnej uprave Zakonnika prace. ( informacie o vypadkoch resp. nevypravenych vozidlach najdete i na tejto stranke v rubrike Dispecer ).
Turbo
Nuz, CKD vyrobily aj poriadnu elinu, ved o type T3 si myslym, ze je fakt super, ked si vezmem ze jeho konstrukcia je so 1960-tych rokov! O opaku ma nik nepresvedci. Ale co bol problem u CKD bolo nase vtedajsie velke "bratstvo" s Rusmi. Hlavne vdaka ZSSR sa typ T3 a obzvlast T3SU a T3SUCS stali take popularne a vyraba sa to aj dnes (niekde v cechach vam vyrobia na poziadanie kysnu, do ktorej si hodite vyzbroj...). Totiz rusi chceli ba T3-ojky, jedine co este zobrali boli T5B5ky. Totiz prave vdaka nasemu "bratstvu" a sovialistickej delbe prace (ci ako sa ta ftakovina volala
Este sa mi tu niekto vyplakaval, ze ake su 21 Tr nespolahlive sroty a ze trollina su lepsie. Nemozem suhlasit. Ludia, kazdy novy typ predstavuje zmenu udrzby. Ako to bolo pri prvych T1? Tiez to boli obrovske sroty? Ciastocne ano... Pri prechode zo 14 Tr na 21 Tr je to obrovsky skok, este vacsi ako pri prechode od 9Tr na 14 Tr. Viete vy ake boli na zaciatku so 14 Tr problemy? Vtedy sa tiez zdalo ze to su sroty a podobne. Vezmite si ze medzi vozdidlami 14 Tr a 21 Tr su vacsie rozdiely ako medzi 9 Tr a 14 Tr. Bol som v Brne a vozil som sa s tymi trolikmi. Utvrdil som sa v nazore, ze Skodovka ide spravnou cestou. Naozaj siroke dvere, rozumny interier (odhliadnuc od toho "komina" oproti strednym dveram) a komfort pre cestujuceho. Ak sa niekomu nepaci, ze ma vzadu usporiadanie sedadiel 2+2, tak nech si neztazuje, totiz to je dnes trend. A ten malicky schodik pri zadnych dverach mi uz naozaj nevadi. Trollino je urcite dobry (aspon tak vyzera) ale pre BA by som skor prijal 21 a 22 Tr-ky. Totiz, so Skodou mame dost dobre skusenosti.