Doplnujem: 7 vozidiel, z toho jedna KT8, stalo v kolone. Linka 17, ktora to neubrzdila, bola vedena T3 ev.c. 6845.
Okrem toho v Pardubiciach ochromil zivot silny ladovec s krupami, padali stromy, trat Praha - Pardubice bola cez noc bez prudu (prud vypadol i na semaforoch), v samotnych Pardubiciach spadol strom na trolejbus, nastastie sa nikomu nic nestalo. To je srandy po volbach
Okrem toho v Pardubiciach ochromil zivot silny ladovec s krupami, padali stromy, trat Praha - Pardubice bola cez noc bez prudu (prud vypadol i na semaforoch), v samotnych Pardubiciach spadol strom na trolejbus, nastastie sa nikomu nic nestalo. To je srandy po volbach
Jano
Vodici a ich zatvarenie dveri pred nosom dobiehajucich ludi - tu plati pravidlo, ze pokial prostriedok MHD ( vodic ) ide na cas nie je povinny cakat na zastavke na dobiehajuceho cestujuceho, pretoze si predstavte keby takto cakal na kazdej zastavke ake meskanie by mal. Je povinnostou cewstujuceho, aby prisiel na zastavku tak, aby v case odchodu linky bol na zastavke. Samozrejme zase na druhej strane, je to vizitka vodica ked Vam zavre dvere pred nosom. Myslim, ze skutocne zial su aj taki, ktori to robia s radostou, ale viac je takych, ktori pockaju ( aspon podla mojich skusenosti )
Co sa tyka vynechania spoja, mate zly uhol pohladu na tento problem. Vodicova chyba to absolutne nie je. Viete, moze sa stat, ze vozidlo, ktore ma ist ma poruchu, po pripade sa vyskytol iny problem ( dop. neh. ), alebo sa taktiez moze stat ze prave tento spoj nebol vypraveny a to z jednoducheho dovodu pre nedostatok vodicov, vdaka novej pravnej uprave Zakonnika prace. ( informacie o vypadkoch resp. nevypravenych vozidlach najdete i na tejto stranke v rubrike Dispecer ).