Z prvého stručného pohľadu na nové nočáky mám dve výhrady
- tradične zúfalé schémy. Uvítal by som nejakú hoci bez vyznačenia zastávok, ale verne zodpovedajúcu povrchu zemskému, aby som na prvý pohľad videl, kadiaľ linka ide, a nemusel čítať jednotlivé zastávky.
- vynechávanie odchodov ("linka nevykonáva odchod o xx.xx z yyy") - to veľmi mätie a komplikuje prestupy.
- tradične zúfalé schémy. Uvítal by som nejakú hoci bez vyznačenia zastávok, ale verne zodpovedajúcu povrchu zemskému, aby som na prvý pohľad videl, kadiaľ linka ide, a nemusel čítať jednotlivé zastávky.
- vynechávanie odchodov ("linka nevykonáva odchod o xx.xx z yyy") - to veľmi mätie a komplikuje prestupy.
d3k0
V oblasti Ovsišťa bude linka na zachádzkovej trase zastavovať na každej zastávke iba raz: v smere do Vozovne Petržalka za zastaví na zastávkach Šustekova, Bulíkova, Ovsištské nám. a Ovsište (nástupište) a ďalej pôjde bez zastavenia na zastávku Lachova; v smere na Hlavnú stanicu pôjde za zastávkou Lachova bez zastavenia do Ovsišťa, kde obslúži zastávky Ovsište (nástupište), Ovsištské nám., Bulíkova a Šustekova.
Dovod je jednoduchy - ak by stala 2x na kazdej zastavke alebo sla cez Dolnozemsku, uz by nestihla urobit kolo za 1 hodinu.