Reakcia na: _ERIC #77850:
No ja by som bol trochu skepticky k tej cenovej vyhodnosti.. Co mam skusenosti (aj ked nie priamo s dopravou) ze podnik vo vlastnictve statu (mesta..) dal robit servis miesto stalym zamestnancom externej firme tak vzdy to prinieslo zvysenie nakladov - lebo externa firma si musi tiez platit svojich zamestnancov a chce mat z toho este zisk.. co interni zamestnanci nemusia.. Noo a nemam pocit ze by ti interni pracovnici len brali plat a nemali co na praci - myslim ze v podmienkach dpb ma dielna stale co robit.. Druha vec je kvalita.. ktora by sa sukromnou firmou asi jednoznacne zlepsila lebo ta by si nemohla kvoli moznosti zalovania veci jednoducho odflaknut... ale co sa usetrenia tyka myslim ze sa moc neusetri.. Ved napr. aj Recar a Elza - to mohlo robit kludne dpb a myslim ze by to bolo pre firmu financne vyhodnejsie keby to tam niekdo dobre zmanazoval a dotiahol. ?
No, nechcel by som vidieť, ako by to "zametalo" ulice v zákrutách
To je voz vhodný na dlhé rovné cesty, a zákruty s veľkými polomermi...odbočenie v DNV z Eisnerovej na Istrijskú a z Istrijskej na Mlynskú by pravdepodobne nevybral bez ujmy na okolí, alebo bez dispečerského sprievodu, ktorý by zabezpečil zastavenie dopravy vo všetkých smeroch
eripmav