Reakcia na: Mikimaus #75700:
no praveze v Bratislave poznam dost vela ludi, ktory nie su ziadny privatizeri ani top-manazeri ani nic podobne a jednoducho v takpovediac "beznom" zamestnani zacinaju zarabat tolko ze im zacina nerobit problem kupit a prevadzkovat auto.
Z
Bohužiaľ buspruhy nie sú jedinou záchrannou baštou. ? Skúsme sa zamyslieť, PREČO vlastne vzniká základná potreba buspruhu a prídeme na dosť šokujúce zistenie-a týka sa Bratislavy veľmi špecificky. ? PREČO vzniká tam masová potreba vlastniť individuálny gumokol? Prečo si mám kúpiť niečo - u nás stále v podstate nadpomery drahé - ak mi v meste funguje sieť kvalitných služieb v oblasti prepravy? Prečo sa mám zadĺžiť na kus života a moje príjmy preivnestovať niekde v lízingovke, keď sa môžem za prijateľnú cenu odviezť v prijateľnom komforte? Nie je potreba buspruhov v našom meste v najväšej miere len riešením dôsledkov niečoho, čo za nekoncepčného plánovania a prevádzkovania nemá možnosť konkurovať aj celoživotnému splácaniu automobilu? Automobilista nerieši v prvom rade problém, kde budem parkovať a či som ekologický. Automobilista rieši primárny problém - prepraviť sa, hlavne do práce. Som tichého názoru, že ak sa nevyrieši globálny problém, lepenie náplastí v podobe buspruhov nebude adekvátne k rozmachu, ktorý Bratislavu čaká. ?
?