Reakcia na: Dunčo #75556:
Skôr ako začneš ostatným nadávať do kreténov zabrzdených, skús si najprv prečítať text, popremýšľať o ňom, zase si ho prečítať, narátať do desať, zase si ho prečítať a potom začať písať nejakú odpoveď! ? Skúsim ti to vysvetliť pomaličky, aby si tomu aj ty porozumel:
- nastúpim na Bradáčovej na 99 (zatiaľ stíhaš)
- vystúpim z 99 na ŽST Petržalka na Kopčianskej (stále v pohode, teraz prídu rozhodujúce momenty!)
- vojdem do staničnej budovy
- podídem k okienku, kde si vypýtam spiatočný lístok z Hlavnej stanice
- zaplatím za lístok
- prejdem podchodom zo staničnej budovy na zastávku ŽST Petržalka na Panónskej
- nastúpim na 93 (je to tá 93, na ktorú by som čakal na Jiráskovej, keby som tam vystúpil, čiže žiadne zdržanie)
- prídem na Hlavnú stanicu
- spokojne si s lístkom vo vačku prefrčím staničnou halou (zatiaľ čo fronty od pokladníc siahajú až ku vchodu) a nastúpim na vlak
POCHOPIL SI TO KONEČNE?! ?
AAA
Čo sa týka môjho názoru a názoru ostatných na audit, pozri si príspevky na tomto fóre z času, keď sa tie zmeny zavádzali.
Ja tiež nie som z tohto riešenia nadšený (zrušenie L 76, 82). Ale tie zmeny, čo sa udiali v Petržalke boli jednoducho potrebné. A ešte k tomu nezabudni, že to linkovanie je robené s predstavou, že električka už existuje, preto napr. nie je a ani nebude môcť byť L 88 v starej trase, a preto napr. existuje L 99, ktorá má (bude mať) okrem iného funkciu linky zvážajúcu ľudí k električke.