Reakcia na: Dunčo #75559:
no sranda je, že toto vedenie je tam dobre dlho a až dva roky späť im zaplo tie zmeny spraviť aby šetrili, čo je teda dobre divné. Inak mám doma ešte výstrižok s Bratislavských novín kde B.Wiegl hovoril, že ak sa budú nakupovať nové veľkokapacitné vozidlá (Solarisy sa kupovali po tom jeho výroku, asi 3roky naň) tak budú nasadené na L50 (v tom čase bola obsluhovaná malými autobusmi. A čo sa stalo? Nakúpilo sa a na L50 prešli len kĺbové busy ktoré zvyšili zo zrušených liniek. Solarisy sú len na 88,63,37 a 70. KLAMSTVO! Neviem čo tam tí haj*li ešte robia !!!
AAA
Čo sa týka môjho názoru a názoru ostatných na audit, pozri si príspevky na tomto fóre z času, keď sa tie zmeny zavádzali.
Ja tiež nie som z tohto riešenia nadšený (zrušenie L 76, 82). Ale tie zmeny, čo sa udiali v Petržalke boli jednoducho potrebné. A ešte k tomu nezabudni, že to linkovanie je robené s predstavou, že električka už existuje, preto napr. nie je a ani nebude môcť byť L 88 v starej trase, a preto napr. existuje L 99, ktorá má (bude mať) okrem iného funkciu linky zvážajúcu ľudí k električke.