Reakcia na: Dunčo #75541:
To čo sa mi nepáči na tvojich príspevkoch je to, že tebe nejde o dopravu ako takú, ale o to, aby si sa ty čo najrýchlejšie dostal na Vazovovu. A takýmto spôsobom, ako ti tu už bolo povedané, sa jednoducho linkovanie MHD robiť nedá a nemôže. Predstav si, žeby sa tak naozaj robilo, a od domov ľudí, čo sú za to zodpovední, by na úkor iných, možno aj teba, chodili linky všade v intervale 10 minút.Čo sa týka môjho názoru a názoru ostatných na audit, pozri si príspevky na tomto fóre z času, keď sa tie zmeny zavádzali.
Ja tiež nie som z tohto riešenia nadšený (zrušenie L 76, 82). Ale tie zmeny, čo sa udiali v Petržalke boli jednoducho potrebné. A ešte k tomu nezabudni, že to linkovanie je robené s predstavou, že električka už existuje, preto napr. nie je a ani nebude môcť byť L 88 v starej trase, a preto napr. existuje L 99, ktorá má (bude mať) okrem iného funkciu linky zvážajúcu ľudí k električke.
El Sergio
4 minútový interval v špičke a 7,5 v sedle ti na Štepnej a Žatevnej neprejde - otrasy, proti ktorým tam už teraz obyvatelia protestujú.
Takisto zbytočne hustý interval (nemôžem to tvrdiť s istotou, ale mám pocit, že asi treba trochu preferovať električky) v Dúbravke. Veď dnes je tam myslím preklad 34/83 šesť minút. V úseku Pri kríži - Drobného je ten interval úplne od veci.
Dlhá trasa bez prestávky. Ako sa tu písalo až 1:25. Myslíš, že prečo prestávkujú teraz 83 na Dostihovej dráhe? Existujé také že Zákonník práce a vodiči MUSIA mať adekvátne prestávky. Úplne sa do toho nevyznám, ale dačo také sa tu spomínalo. Možno niekto povolanejší doplní.
Nárast vozokilometrov - neviem, či ti na to budú stačiť vozy z 34/83/84. Skôr si myslím, že nie. A autobusy nazvyš DPB nemá.
A vyvolané trasy: 99 by si v Hájoch úplne odpísal. To už čo je za rozum, seknúť ju na dostižku? Idem tvojim systémom - ja 99 v úseku Bradáčova - Šustekova využívam dosť často, takže nesúhlasím. Načo by mi bola 99 na Dostihovej dráhe? ?
K 89 niet čo dodať, fakt úžasná linka. Odkiaľ na ňu vezmeš autobusy?