ano to je dnešná pseudoBID. Že na príplatok k električenek sa dá neobmedzene cestovať aj spojmi SAD v úseku AS Ml. nivy - Záhorská Bystrica, Krče. To o čom sa tu diskutuje je zatiaľ iba hypotéza návrhu. ktorý ak sa schváli na všetkých patričných miestach, tak snáď sa aj oficiálne na imhd dostane. K tým číslam, mám taký pocit, že dnes to vyzerá asi ako oblastné označovanie, ibaže 100vková rada.
TEda Ako 2x bude BID 2xx - Záhorie 1 .časť 3xx Záhorie 2. časť (teraz neviem, či je to delené Sever - Juh alebo Západ - Východ.
4xx nie je nič a preto 4xx ako kód do palubáku bude označenie nočákov Nxx.
5xx "pokračovanie" Bratislavskej oblasti 5x - teda Rača, mser Sv. Jur, Pezinok,...
6xx "pokračovanie" preibližne oblasti 6x teda predpokladám Senec a okolie
7xx na "Maďare"
8xx- rezerva pre HU 9xx rezerva pre AT ?
No v rámci terajšej BID môžeš cestovať všetkými osobnými a zrýchlenými vlakmi ZSSK medzi stanicami na území Bratislavy (to znamená stanicami Devínska Nová Ves a Rusovce počnúc, a stanicami Rača, Vajnory a Podunajské Biskupice končiac), a autobusmi SAD na trase AS MN - Račianske mýto - Patrónka - Záluhy - Krče. To všetko ak máš kúpenú celosieťovú električenku + kupón na využívanie BID (tuší 50 korún stojí). Celkovú úroveň "integrácie" môžeš posúdiť aj sám... ?
ale zas keď premávala 101 tak eliny z Dúbravky mali denný interval 15minút a to aj vďaka linkám 105 a 106. Asi padli ako obete za zvýšenie podielu eko-dopravy. Čo myslíš ty?
tá L 3 je fajn berem. ale zas neni to pohroma,že z Trnavského mýta neni spojenie na Obchodnú lebo celkom blízko stoja linky 31 a 39 na zastávke Nám. 1. mája čo je asi 200metrov od Obchodnej a 4 z Nám. SNP asi tiež 200 metrov od Obchodnej, poprípade tí čo by chceli stoj čo stoj dojsť na Obchodnú by mohli prestúpiť na 13 alebo 3 (Rača - Nám.SNP - Ružinov).
A inak čo sa týka systému číslovania, mne by sa najviac páčil modifikovaný pražský:
1 - 19 električky
20 - 199 autobusy
200 - 299 trolejbusy
300 - 399 BID prechádzajúca územím BA
400 - 499 BID neprechádzajúca územím BA
500 - 550 nočné spoje
550 - 600 nočné spoje BID
600 - 699 cezhraničná BID
700 - 799 ponechať pre interné označenie výlukových liniek
800 - 899 školské + služobné spoje
V prípade totožnosti trasy dennej a nočnej linky by bolo možno dobré aj túto nočnú linku zaznačiť do cestovného poriadku dennej linky a označovať ju číslom dennej linky ako je to napr. v Ostrave.
To prečíslovanie električiek prevyšuje všetky šotovýmysly. Lebo ešte aj ten šotouš sa snaží dať do jedno a dvojcifernej rady linky NS.
Re #74987 Palo1987: Ak TESCO neplatí sedlovú 92, možno by sa mohlo skúsiť, žeby premávala z mosta Lafranocni, cez nadjazd v Mlynskej doline, s tým žeby sa jej v jeho blízkosti zriadili zastávky (lebo študenti FEI) a išla by cez Botanickú na Molecovu.
Re #74988 Dunčo: A potom by zdovejný odchod, ktorý teraz chodí na 84 chodil až do Dúbravky, alebo by sme mali tú linku s *, teda takú proti, ktorej tu skoro všetci brojíte, v exponovanom úseku Hodžko-Horboňova zrušíš 1 linku a zrušíš priamy spoj z Dúbravky k školám na Vazovovej, aj keď to asi nie je až tak tragické, keďže by žiaci mohli cestovať L 5, čo však neviem, či by bolo kapacitne únosné.
Re #74997: Takže v Ružinove, kde dnes je ráno robená 9 so 6 min. intervalom +L 8 a 14, po novom necháme len 1 linku s 8 minútovým intervalom, "fakt super". ?
K číslovaniu:
1. Nemeniť žiadne existujúce číslo linky, pokaľ sa podstatne nezmení trasa.
2. Oblastné číslovanie je nezmysel.
3. Regionálne linky by mohli byť napríklad Rxx, vlaky možno Sxx kvoli kompatibilite s AT.
z Trnavskeho myta ti chyba spojenie na Obchodnu ul. a naopak
L3 tocit cez nam.SNP ,aby mala zmysel.
Uz ked chodila vylukova L8 medzi Racou a Ruzinovom tak vozila vzduch medzi Racianskym a Trnavskym mytom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
david1
L3 tocit cez nam.SNP ,aby mala zmysel.
Uz ked chodila vylukova L8 medzi Racou a Ruzinovom tak vozila vzduch medzi Racianskym a Trnavskym mytom.