Pokial dobre viem tak 7303 je posledna (zatial a mozno aj navzdy) rekonstrukcia zo Sumperka, i ked uz ma klasicke stvordielne dvere (bleeeee vobec sa mi nepacia). Ta elina je v BA uz skoro 18 mesiacov a este stale nejazdi ani so zatazou a nieto s cestujucimi. Podla mna ked ju konecne dotestuju, tak to bude historicke vozidlo (tak dlho testovat elinu v 21. storoci je podla mna neskutocne).
nater reko elin s povodnymi celami: jednoznacne vyhrava 7085, decenta strieborna linka cez celo je imho ovela krajsia ako ten hruby nesuvisly pas na cele 7304. Inak co tak zacat tipovat kolko rokov budu spojazdnovat a testovat 7304? ;-)) ci skor
. No na druhej strane taka 7085 mozno z dielni ani nikdy nevide.
A este sa opytam ci je taky problem na poslednej serii T6iek prepojit tlacitko otvorenia dveri s tlacitkom hlasica zastavok. Potom by sme hlasili zastavky aj ako neperiferia BUSE a zaroven by vodici nemali o ukon viac. Inak kto ma v dpb nastarosti objednavanie vozov? Lebo ten clovek/usek urobil imho niekolko chyb. Hlasice v T6kach, nefunkcny dopyt na I4x5, nedostatocna prevodka opat na I435. Najma tie detaily ako hlasic a funkcy dopyt by nestali ani az tak vela penazi a urcite by zvysili standard vozov a cestovania v BA.
nater reko elin s povodnymi celami: jednoznacne vyhrava 7085, decenta strieborna linka cez celo je imho ovela krajsia ako ten hruby nesuvisly pas na cele 7304. Inak co tak zacat tipovat kolko rokov budu spojazdnovat a testovat 7304? ;-)) ci skor

A este sa opytam ci je taky problem na poslednej serii T6iek prepojit tlacitko otvorenia dveri s tlacitkom hlasica zastavok. Potom by sme hlasili zastavky aj ako neperiferia BUSE a zaroven by vodici nemali o ukon viac. Inak kto ma v dpb nastarosti objednavanie vozov? Lebo ten clovek/usek urobil imho niekolko chyb. Hlasice v T6kach, nefunkcny dopyt na I4x5, nedostatocna prevodka opat na I435. Najma tie detaily ako hlasic a funkcy dopyt by nestali ani az tak vela penazi a urcite by zvysili standard vozov a cestovania v BA.
KLF
K2, T3 - sedi sa zle - malo miesta na moje nohy.
K2S, T6A5 - sedi sa super, da sa aj sedadlo dobre regulovat do vsetkych smerov.
T3S a zvolenske vozy - este som nesedel.
Jazda s duplakmi: je ovela pohodlnejsie a aj lepsie prehadzovat vyhybky prednym zberacom, bo ked prehadzujes na zadny, tak si uz skoro na jazykoch a ked Ti podhodi, bud magnetkujes, alebo zahresis a cuvas... Preto mam radsej jazdu na predny zberac, co je aj normalne. Ne jak v BA, ze sa jazdi na zadny.
Sfarbenie 7085: mne sa ta kolorizacia celkom paci, dokonca je krajsia ako u sumperackych K2S. Inak ta 7085 je moj sen! Len uz neverim, ze niekedy z tych UD aj vyjde. Ale je to asi to NAJ co DP bude mat.