Suhlasim s KLF ze 7085 ma najlepsi nater. Hity typu 7404 a pod sa mi vobec nepacia. Ten strieborny pas pod oknom je tiez pekny, ale na original K2S chyba. Pred tym nez 7404 vyjde do premavky by som ju dal prestriekat do farebnej schemy 7085. Verte ze ked ten voz vyjde tak to bude asi o 5 rokov, cize novy lak by nebol odveci, hehe.
Andrej (Anndy008)
No tiez som 7085 videl iba na obrazkoch. Ale ako som zistil pozeranim dalsich obrazkov, tak tu 7085 skor robili (teda nater) podla T6A5 - vsimni si - tenky strieborny pas pod modrymi "oknami", tiahnuci sa az dopredu (vokol celej eliny - teda asopn tej casti, co je na foto), biely naraznik a podobne. Kdezto sumperacke to maju inak spravne - odhliadnuc od predneho cela - to celo som zase porovnaval s 7304, ktora nema sumperacke celo, ale nater zvysku je ako sumperacke a to cela ma tomuto nateru prisposobene.
Hmm - neviem - mozno som sa ta uz pytal - ale aky je rozdiel ked ides na predny, alebo zadny zberac pri duplaku? A medzi K2 ratas aj K2s? - ved tie by mali byt modernizovane prave tak pre pohodlie vodica (ja aspon dufam :D).
Hmm K2s vyzera celkom dobre v kabine - chvilu som si aj posedel - dostal som vyklad k tym pristrojom a dokonca mohol s nou trosku zajazdit. Tym nechem povedat, ze dokazem posudit jak sa v nej ide/sedi - to nie - to je iba taky subjektivny dojem moj - Ale v inych som nesedel, takze tak