KLF:
vies, to by si musel presvedcit nasich VRBUSTOV aby posululi deblokacne cidla.... A istemu inzinierovi v Kacerove sa jazda na zadny zberac paci, lebo aj masimy u zeleznic tak jazdia....
Teda asi to ostane tak ako to je.
vies, to by si musel presvedcit nasich VRBUSTOV aby posululi deblokacne cidla.... A istemu inzinierovi v Kacerove sa jazda na zadny zberac paci, lebo aj masimy u zeleznic tak jazdia....
Teda asi to ostane tak ako to je.
Andrej (Anndy008)
No tiez som 7085 videl iba na obrazkoch. Ale ako som zistil pozeranim dalsich obrazkov, tak tu 7085 skor robili (teda nater) podla T6A5 - vsimni si - tenky strieborny pas pod modrymi "oknami", tiahnuci sa az dopredu (vokol celej eliny - teda asopn tej casti, co je na foto), biely naraznik a podobne. Kdezto sumperacke to maju inak spravne - odhliadnuc od predneho cela - to celo som zase porovnaval s 7304, ktora nema sumperacke celo, ale nater zvysku je ako sumperacke a to cela ma tomuto nateru prisposobene.
Hmm - neviem - mozno som sa ta uz pytal - ale aky je rozdiel ked ides na predny, alebo zadny zberac pri duplaku? A medzi K2 ratas aj K2s? - ved tie by mali byt modernizovane prave tak pre pohodlie vodica (ja aspon dufam :D).
Hmm K2s vyzera celkom dobre v kabine - chvilu som si aj posedel - dostal som vyklad k tym pristrojom a dokonca mohol s nou trosku zajazdit. Tym nechem povedat, ze dokazem posudit jak sa v nej ide/sedi - to nie - to je iba taky subjektivny dojem moj - Ale v inych som nesedel, takze tak