Pocul som, ze vraj existuje nejaky celostatny predpis, ze predny voz _musi_ mat ten zberac hore, co je na tom pravdy? Inak na zadny zberac sa jazdilo aj v KE (ked som tam naposledy bol) na KT8D5kach. Ale osobne by som vobec nechcel. (Ako mam hadat, kde ten zberac vlastne je? Ked je vpredu, tak ziaden problem, ale takto... Navyse to prehadzuje vyhybku na vacsine pomaly pod prednou napravou, humus.)
.
No este raz teda:
. Ta 7715 bude teda vyzerat tak isto (asi podla popisu na hlavnej stranke) - len nebude mat dubnicku vyzbroj - ale "klasicku" Alstom. Hmm - ale tie cela by mohli pridat.
Andrej (Anndy008)
No tiez som 7085 videl iba na obrazkoch. Ale ako som zistil pozeranim dalsich obrazkov, tak tu 7085 skor robili (teda nater) podla T6A5 - vsimni si - tenky strieborny pas pod modrymi "oknami", tiahnuci sa az dopredu (vokol celej eliny - teda asopn tej casti, co je na foto), biely naraznik a podobne. Kdezto sumperacke to maju inak spravne - odhliadnuc od predneho cela - to celo som zase porovnaval s 7304, ktora nema sumperacke celo, ale nater zvysku je ako sumperacke a to cela ma tomuto nateru prisposobene.
Hmm - neviem - mozno som sa ta uz pytal - ale aky je rozdiel ked ides na predny, alebo zadny zberac pri duplaku? A medzi K2 ratas aj K2s? - ved tie by mali byt modernizovane prave tak pre pohodlie vodica (ja aspon dufam :D).
Hmm K2s vyzera celkom dobre v kabine - chvilu som si aj posedel - dostal som vyklad k tym pristrojom a dokonca mohol s nou trosku zajazdit. Tym nechem povedat, ze dokazem posudit jak sa v nej ide/sedi - to nie - to je iba taky subjektivny dojem moj - Ale v inych som nesedel, takze tak