tbc: no nepoznam ako je to presne urobene s tymi dverami, stale si myslim ze by to slo prepojit s tlacitkom dopytoveho otvarania a otvaranim vs. dveri, a preco to vlastne nemozu vodici poctivo stlacat tlacitko hlasica pri kazdej zastavke?
priznavam sa ze neviem presne ako to funguje, ale myslim si ze o5 je to jedna cesta ako zlepsit cestovanie, a jej uskutocnenie nie je ani velmi narocne.
priznavam sa ze neviem presne ako to funguje, ale myslim si ze o5 je to jedna cesta ako zlepsit cestovanie, a jej uskutocnenie nie je ani velmi narocne.
Andrej (Anndy008)
No tiez som 7085 videl iba na obrazkoch. Ale ako som zistil pozeranim dalsich obrazkov, tak tu 7085 skor robili (teda nater) podla T6A5 - vsimni si - tenky strieborny pas pod modrymi "oknami", tiahnuci sa az dopredu (vokol celej eliny - teda asopn tej casti, co je na foto), biely naraznik a podobne. Kdezto sumperacke to maju inak spravne - odhliadnuc od predneho cela - to celo som zase porovnaval s 7304, ktora nema sumperacke celo, ale nater zvysku je ako sumperacke a to cela ma tomuto nateru prisposobene.
Hmm - neviem - mozno som sa ta uz pytal - ale aky je rozdiel ked ides na predny, alebo zadny zberac pri duplaku? A medzi K2 ratas aj K2s? - ved tie by mali byt modernizovane prave tak pre pohodlie vodica (ja aspon dufam :D).
Hmm K2s vyzera celkom dobre v kabine - chvilu som si aj posedel - dostal som vyklad k tym pristrojom a dokonca mohol s nou trosku zajazdit. Tym nechem povedat, ze dokazem posudit jak sa v nej ide/sedi - to nie - to je iba taky subjektivny dojem moj - Ale v inych som nesedel, takze tak