Rozdiel medzi modernizaciami v Parse a vo Zvolene je. V Parse sa modernizacie robia stylom dame nove cela, novy interier, vyzbroj Alsom. Vo Zvolene sa modernizacie robia stylom novy nater, nova vyzbroj (Dubnicky smejd), novy interier a pod. Vela veci je podobnych, priam rovnakych (kontorla ramu, vzvarenie pripadnych trhlin). Islo o to dat zarobit aj Slovenskym firmam - ako to dopadlo vidime sami - 7303 ani 7304 nejadzdia s cestujucimi - dovod - ryzdzo Slovenska vyzbroj, smejd.
...
). Spectre tu pisal ako to je s Karosami. No, ked taka natrepana Karosa lezie cez kopec na Patronku, tak motor sa pekne zahrieva. Z Patronky na dialnicu je tiez mierne stupanie. Ak vidim vodicovi na budiky (konkretne teplotu chladiacej vody), tak sa nedivim preco sa po dialnici suchcu - v meste mame este 85 stupnov, na Patronke uz 95 a na dialnici to "chladia" naspat na cca 85 stupnov (v lete) - ak by drzali plny knedlik, tak by bus vykypel - uz som to raz zazil. Keby motor nemal 100 litrov vody, tak do DNV ani nedojdeme, ale dosli sme. HEHE, ked nas vsetkych na prvej zastavke (Stefana Kralika) v DNV vykopol, bola za autobusom pekna stopa po vode - ktovie kolko vody mu ese ostalo.
KLF