Reakcia na: galiyosha #74708:
Ad brzda na T6: To ziapanie máš úplnú pravdu že ide od strechy, a jeho zdrojom nie sú spínacie tyristory, ale práve brzdové odporníky, ktoré na tej streche sú (meniče sú pod podlahou). Totiž práve v nich sa elektrina spaľuje na teplo, a pri tom intenzívnom spínaní toľkých ampérov cez odporníky to také zvuky vydáva, najpravdepodobnejšie kvôli tepelnej rozťažnosti, ale to už je len môj dohad 
Inak ďalšia vec, ktorú si môžeš všimnúť pri pulzných reguláciách je to, že pri rozjazde sa ten bzučivý/pískavý zvuk tiež neozýva z meničov (ktoré bývajú v strede voza), ale práve z podvozkov, presnejšie z motorov, kde sa ten spínaný prúd mení na magnetické pole.
Záver: zdrojom hluku je vždy miesto, kde sa jedna forma energie mení na inú
LifeStar
Zmena 68: Budem dost prekvapeny, kolko bude negativnych ohlasov na tuto zmenu. Predsa ked si to tak zoberiem, kvoli jednej zastavke dalsie prestupy. Dalsie moznosti dostat sa L68 na Racianske myto bez prudkeho otacania su: od Trnavskeho myta na Blumentalsku (v pripade moznosti vstupu MHD na tuto ulicu), tak odbocenie na Bernolakovu, na Radlinskeho (ako idu elektricky), a tak na Sancovu a tak po povodnej trase. Na Bernolakovej by podla potreby mohla byt zastavka. Ak by tato moznost nebola realna, tak zmenenie smeru jazdy na Jiskrovej ulici a vedenie L68 cez tuto ulicu (oznacnik Racianske myto by bol pred krizovatkou).