Reakcia na: S499.1023 #74683:
Namiesto VarCB3 určite, ale nie ako jediný spôsob obnovu vozového parku. Čo to spraví s imidžom električiek, keď po meste sa budú preháňať takmer výlučne 100% NP autobusy a trolejbusy (časom k tomu dôjde) a na koľajách bude jazdiť desiata reinkarnácia T3 s nízkou podlahou pri stredných dverách a dvoma schodmi v interiéri? ?Re #74678 S499.1023: Mne sa upravené Progressy (teda tie v najnovších bratislavských K2S, brnenskú vaňu som nepočul) zdajú v porovnaní so staršími z K2S alebo T3P subjektívne _výrazne_ tichšie. Iste, charakter zvuku je iný, ale pri jazde alebo pri prechode električky okolo po ulici ho vnímam ako oveľa menej výrazný. Starý Progress počuť najmä večer celkom ďaleko.
Re #74564 S499.1023: Kde sú inak umiestnené spínacie tyristory (alebo čo), čo brzdia do odporníkov v TV3? Lebo T6 pri brzdení ziapu až až a vždy som mal pocit, že ten rev ide od strechy. ?
LifeStar
Zmena 68: Budem dost prekvapeny, kolko bude negativnych ohlasov na tuto zmenu. Predsa ked si to tak zoberiem, kvoli jednej zastavke dalsie prestupy. Dalsie moznosti dostat sa L68 na Racianske myto bez prudkeho otacania su: od Trnavskeho myta na Blumentalsku (v pripade moznosti vstupu MHD na tuto ulicu), tak odbocenie na Bernolakovu, na Radlinskeho (ako idu elektricky), a tak na Sancovu a tak po povodnej trase. Na Bernolakovej by podla potreby mohla byt zastavka. Ak by tato moznost nebola realna, tak zmenenie smeru jazdy na Jiskrovej ulici a vedenie L68 cez tuto ulicu (oznacnik Racianske myto by bol pred krizovatkou).