Reakcia na: SDX #74320:
Je to tak, ako Ti povedal Mike.Na doplnenie, opäť zo zákona, §22:
"Vodičovi autobusu verejnej hromadnej dopravy osôb alebo trolejbusu sú v obci vodiči ostatných vozidiel povinní umožniť vyjdenie zo zastávky alebo zo zastávkového pruhu, a to znížením rýchlosti jazdy, prípadne i zastavením vozidla. Vodič autobusu alebo trolejbusu pritom nesmie ohroziť najmä vodičov vozidiel idúcich rovnakým smerom."
Obdobne, §11 pre prechádzanie z vyhradeného pruhu do normálneho.
Nie je teda úplne totožné s prednosťou v jazde.
Každopádne porušuje sa to ostošesť...
_ERIC
Dopravný podnik má 492 autobusov, z nich už 320 je po plánovanej technickej životnosti. Sú medzi nimi napríklad staršie typy IKARUS 400, či IKARUS 200. V nasledovných rokoch sa však do tejto kategórie začnú dostávať aj IKARUS 415 a 435, ktoré sú kvalifikované ako novšie vozidlá.
moze mi niekto vysvetlit tu vetu prosim? bud som blby ja alebo niekto iny ?