Reakcia na: mrfelix #74300:
Úplne nepodstatný detail: v sekcii Autobusy je fotka Ikarusov 435 a 280, prièom pri popise je koneèná Jasovská. Pod¾a linky 95 a celkovo okolia by som to skor tipoval na koneènú Vyšehradská. ? K trolejbusom na Dlhých dieloch: uvažuješ správne, naozaj sa tu s nimi poèítalo a trakèné ståpy už boli postavené. Jediné, ktoré bolo treba postaviť, boli na Molecke, a ani tie nezvládli (lebo ? zo Svrèej). ?
Táto pasáž nemá chybu: "Tato elektrièka ide na koneènú "Raèa - Komisárky", na predném paneli má napriek tomu napchané "Raèa". Místná špecialita Blavy, hovorím, miesto celého názvu koneèné stanice sa zobrazuje názov mestské štvrti, ktorú linka obsluhuje." Ako na Záhorí... ? Takých èechoslovenèín tam bolo viac, ale táto sa mi páèila najviac. Vždy sa zasmejem, ale aj oceòujem, keï idú bratia Èesi do slovenèiny. ? A myslím, že tie názvy pri koneèných pod¾a štvrte sa na týchto stránkach stretli so znaèným nadšením. ?
Ten kostol v historickej Bratislave je tuším kostol klarisiek. ?
Inak stránky sú fajn a ponúkam zadarmo korekciu slovenských pasáží. Niektoré sú fakt hrozné a bijú oèi. ?
ivanbuto
Na doplnenie, opäť zo zákona, §22:
"Vodičovi autobusu verejnej hromadnej dopravy osôb alebo trolejbusu sú v obci vodiči ostatných vozidiel povinní umožniť vyjdenie zo zastávky alebo zo zastávkového pruhu, a to znížením rýchlosti jazdy, prípadne i zastavením vozidla. Vodič autobusu alebo trolejbusu pritom nesmie ohroziť najmä vodičov vozidiel idúcich rovnakým smerom."
Obdobne, §11 pre prechádzanie z vyhradeného pruhu do normálneho.
Nie je teda úplne totožné s prednosťou v jazde.
Každopádne porušuje sa to ostošesť...