Reakcia na: C734.00 #74174:
Nie, blbosť to určite nie je. ? Ale tiež by som také niečo realizovala iba so spoločne zameranou skupinou. Je to určite lepšie investovanie, ako keby si niečo podobné zháňal sám. Ideálne by bolo mať niekde spoločný priestor a tam autobus skladať. Navyše, veľmi dobre Tvojej idei rozumiem. Pár rokov dozadu existoval klub nadšencov bratislavskej (a všeobecne) hromadnej dopravy. Ja sama (ako člen) som vypracovala návrh projektu, ktorý by mohol spustiť akciu na záchranu historických vozidiel DPB. Bohužiaľ, už to nebolo "v správnom čase". Lebo práve na schôdzi, kde som chcela tento pomerne veľký projekt (návrh) predložiť, sa klub rozpadol. Preto Ti držím palce, možno získaš pre nejaké staré autobusy viac technickej či morálnej podpory, ako sa podarilo v mojej veci. ? ?
Sommelier
Kdežto, keď sa človek pozrie na administratívne budovy, do ktorých denne dochádzajú tisícky ľudí - ktoré v okolí ŽST Nové Mesto vznikli, keď sa bavíme o rozostavaných a plánovaných projektoch v bezprostrednej pešej dostupnosti ŽST Nové Mesto a keď sa opäť pozrieme na satelitné snímky a zistíme, že okolie ŽST Nové Mesto je ešte (napriek už existujúcim a významným stavbám) značne nezastavané... Nie je čo riešiť. Priame prepojenie s hlst ako bonus.
Uznávam, že okružná jazda nie je pravé orieškové, lenže ten tunel sú peniaze investované neprioritným smerom. Neviem napr. čo by sa stalo, keby tunel viedol len do oblasti Pribinovej, kde by bola nová stanica a ďalej by vlaky pokračovali okolo prístavu.
Neviem čo by sa stalo, keby nová stanica bola na Einsteinovej.
Ten nápad spojiť Filiálku považujem za jeden z najhorších dopravných výmyslov od roku 1972.
?