Add Eurofondy a Bratislava. Eurofondy su spravne a logicky nastavene tak, ze region, ktory prevysuje svojim HDP na obyvatela priemer EU, co Bratislava prevysuje nemoze cerpat fondy urcene napriklad na vyrovnavanie rozdielov medzi regionmi, ved to je logicke a dokonca spravne. Bratislava by predsa ziadne eurofondy nepotrebovala, keby sme tu mali DANOVU DECENTRALIZACIU, a s to system eurofondov aj predpoklada... ze ked je region, kde sa vytvori HDP o vyske >100% priemeru EU, tak sa tu z toho objemu penazi aj zaplatia dane, a prislusna samosprave teda ma dostatok penazi. Predstavte si, ze napriklad dan z prijmu fyzickych osob, ktora v sucasnosti ide takmer cela do prijmu obci, by ostavala v mieste pobytu fyzickej osoby (obcana, teda trvaly pobyt), alebo nebodaj v mieste vykonu zamestnania (teda este aj vsetci prichadzajuci, co je este logickejsie, dan sa ma platit na mieste prislusno, kde k tvorbe doslo - na mieste zamestnania). V tom pripade by sa Bratislava mohla na eurofondy pozerat ako na ubohu almuznu chudobnym regionom a nevedela by co s miliardami korun... Tak je system nastaveny, len bohuzial nasi trapni akoze-chceloby-reformatori typu Niznansky povedia v EU ze "mame fiskalnu decentralizaciu" a mame tu ten Niznanskeho totalny paskvil, nezmysel, kde dane su centralne prerozdelovane (ale s pokojnym xichtom to nazve decentralizacia) a dokonca aj osobitne doprava je vyriesena priam idealne - mesto ma DPB, VUC ma peniaze, ale plati len SAD a este sa tu pridava samozrejme ZSSK, ktora takisto vozi ludi z tych istych miest ako SAD, ale ZSSR plati priamo stat - vacsi bordel a nezmysel a neprehladnost a nespravodlivost sa ani neda urobit - to uz naozaj by bolo lepsie, keby vsetko riadil a platil stat centralne, ako ked to platia 3 urovne statnej spravy, kazda nieco ine a kazda z inych penazi...
aquila
pre potesenie zastancov "uspechov" mesta a DPB davam do pozornosti (zase raz:)) projekt filialka a co odislo do bruselu v ramci operacneho programu doprava na roky 2007 az 2013
--
1. Bratislava, železničné prepojenie koridorov EÚ s priamym napojením letiska na žel.sieť. Elektrifikácia trate D.N.Ves - Marchegg
dĺžka: 2,4 km
náklady: 2 368 2 013 tisic EUR
2. Bratislava,železničné prepojenie koridorov EÚ s priamym napojením letiska na žel.sieť. Železničné napojenie letiska M.R.Štefánika vratane: Bratislava Petržalka - Kittsee-zdvojkoľajnenie trate, Bratislava hl.st. - Bratislava Nové mesto-zdvojkoľajnenie
dĺžka: 7,55 km
náklady: 51 626 43 882 tisic EUR
3. Bratislava,železničné prepojenie koridorov EÚ s priamym napojením letiska na žel.sieť. Bratislava filiálka - prepojenie koridorov
dĺžka: 10,00 km
náklady: 355 263 301 974 tisic EUR
Bratislava,železničné prepojenie koridorov EÚ s priamym napojením letiska na žel.sieť
náklady spolu (1 až 3) : 409 258 347 tisic EUR
--
tunak este nejake obrazky, ako by to mohlo vyzerat
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1886
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1888