Reply on: S499.1023 #71111:
ale to je chyba mesta. je jasne, ze potom v DPB nikdy nic normalne zbudovane nebude a budu pustat do eteru take hovadiny ako potreba duobusov za miliardu korun 
co sa verejnej dopravy tyka, tak tam problem nevidim, resp preco by sa SADkam mali davat $$$ na rozvoj.
ohladne mestskej dopravy je to kusok o inom, ale tam zase zlyhava ZMOS a samozrejme aj BA radnica. proste oni sa o EU fondy vobec ale vobec nezaujimaju...
aquila
pre potesenie zastancov "uspechov" mesta a DPB davam do pozornosti (zase raz:)) projekt filialka a co odislo do bruselu v ramci operacneho programu doprava na roky 2007 az 2013
--
1. Bratislava, železničné prepojenie koridorov EÚ s priamym napojením letiska na žel.sieť. Elektrifikácia trate D.N.Ves - Marchegg
dĺžka: 2,4 km
náklady: 2 368 2 013 tisic EUR
2. Bratislava,železničné prepojenie koridorov EÚ s priamym napojením letiska na žel.sieť. Železničné napojenie letiska M.R.Štefánika vratane: Bratislava Petržalka - Kittsee-zdvojkoľajnenie trate, Bratislava hl.st. - Bratislava Nové mesto-zdvojkoľajnenie
dĺžka: 7,55 km
náklady: 51 626 43 882 tisic EUR
3. Bratislava,železničné prepojenie koridorov EÚ s priamym napojením letiska na žel.sieť. Bratislava filiálka - prepojenie koridorov
dĺžka: 10,00 km
náklady: 355 263 301 974 tisic EUR
Bratislava,železničné prepojenie koridorov EÚ s priamym napojením letiska na žel.sieť
náklady spolu (1 až 3) : 409 258 347 tisic EUR
--
tunak este nejake obrazky, ako by to mohlo vyzerat
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1886
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1888