Reakcia na: Ike #69706:
Neviem co je zle na konstitucnej monarchii, ale dobre...1) Trofle s naftovym pohonom je dobre mat. Osvedcilo sa to aj pri poslednej vyluke na Nam 1. maja. Takisto ak by sa raz potiahla trat po nabrezi, je dobre mat cast vozidloveho parku spomocnym pohonom. Ak ti s nejakeho dovodu vypadne prud ci niekto strhne troleje, dokazes zabezpecit aspon kyvadlovu dopravu...
2)ta spotreba je 60l/100km a stale tam este jazdia busy a neviem ci postacuju. Moc tam nejazdim, hadam by nam to povedal niekto iny. Argument o buducej spotrebe neobstoji.
3) Preco by sa trolejbus s pomocnym pohonom opotreboval skor? Hadam elektromotor a karoseria avsetko ostatne je to iste. Moze sa akurat skor rozpadnut pomocny dieselagregat, ale to nie nevymenitelna suciastka...
4) manipulacna trat za zopar desiatok milionov... Bezva... Vidim ze rozmyslas ekonomicky. Spod mosta Lafrancon po Valassku su to 2 kilometre. Cize denne tam tych 6 trolov urobi 24 kilometrov a za rok je to 8760 kilometrov. Pri spotrebe 60l/100km je to za rok 5256l za cca 200.000 korun. 3km trate na dlhacoch stali 54 mil. a to uz boli osadene stlpy takze mozme rata ze 2 kilometre v mlynskej bude stat cca 50mil. Takze trolejova trat by si na seba zarobila za cca 250 rokov. Pri 12 troloch by to bolo samozrejme iba 125 rokov... To neratam to, ze trolejbus by minal aj elektrinu, kt. treba zaplatit, ale snad to pri tej navratnosti ani netreba ratat.
Ak uz dnes sa prerozdeluju prachy na vyrovnavanie regionalnych rozdielov, nemyslim si ze Fico este viac siahne na prachy Bratislave. Ak ano zacnem s peticiou za odtrhnutie ?
aquila
starostovia za HZDS nemali ziadny pokyn z centraly. prave naopak oni za tie vyvolane investicie vydupavali sustavne od roku 1995 a vtedy bol pri vlade len on a ten si voci nim tiez nic nepomohol.
je to vec managementu t.j. primator/starosta.
zatrolejovanie ma docela dost docinenia s dialnicou, konkretne bude zrejme problem pretiahnut droty v podjazde pod dialnicou v mlynskej doline a to dost velky. nehovoriac o par dalsich "drobnych veciach"
a ostatne. ked mozu ine mesta takto vydierat stat, preco by nemohla BA ? vyhovorka o stranickom tricku je velmi slaba a neberiem ju v potaz. znaci to zase len o neschopnosti kompetentnych robit nieco pre obcanov.
ked uz stat moc BA nedaval, mala BA vyuzit tych par pak co mala. a zdrzanie by sa nekonalo, lebo to bolo pre pravicovu vladu prestiz to dostavat cim skorej a hlavne sa zavdacit vodicom. vid D1 mierova - senecka a viedenska - pristavny most, ktore sa zacali stavat aj napriek utlmu dialnic na celom slovensku.
na tom konkretnom mieste by MUK nic nepokazali prave naopak, by sa odstranil jeden z velkych neuralgickych bodov v doprave. ostatne bola planovana od 70tych rokov a boli na nu alokovane priesotory a teraz to je uz ozaj v principe nerealizovatelne, co je velka skoda.
a pre tvoju info, to neni historicke centrum mesta. si zober ako sa riesi vnutorny okruch v prahe ake uzasne MUK sa tam stavaju priamo pod prazskym hradom a nikomu to nevadi, prave naopak.
ohladne metra suhlasim. ale to je tiez chyba magistratu, resp im to vyhovuje, lebo sa mozu stale vyhovarat a nic nerobit. okrem presustrovania 1,5 miliardy na projekty cez tunelfirmu metro ba.
ja to absolutnou chybou magistratu, ze nedokaze zrealnit aj svoje poziadavky ohladne vystavby infrastruktury.
a to ze su tlaky z MZV a MV su absolutne logicke, lebo to co predklada mesto by neschvalil nikto normalny, lebo je to horsie ako vystrel do tmy. neni tam absolutne ziadna koncepcia, vyhlad, nic. a to nehvorim o rieseni dopravy k novemu CMO v petrzalku. vsak z pristavneho, apolla a ani z petrzalky sa tam vlastne ani neda poriadne dostat! dopadne to tak, ze tam bude jedna absolutne nevyhovujuca cesta poza inchebu a sad janka krala. cize tie tlaky maju obrovske opodstatnenie. osobne sa vobec divim, ze to MZP posudzovalo, ja by som ten zmatok hned odmietol.
ja som stredo-pravy volic. smer a toboz fica alebo benovu vobec nemusim, ale myslim si, ze KDH-mafia na magistrate, by si ziadala preluftovanie na vsetkych poziciach, lebo uz to tam hnije.