Nenadavajte na Cechov uz, za posledne roky mozte vidiet ze aj ked tu uz nie su, ide to s nami od 10tich k piatim, takze chyba bude asi niekde inde, a ono je velka skoda ze sa spolocny stat rozpadol (aj ked som bol zastancom rozdelenia), pretoze vacsia krajina ma nesporne aj vacsie moznosti... A keby sa nebol rozpadol spolocny stat, aspon Len On by tu nebol byval mohol narobit tak strasny bordel ako narobil (kvoli tomu podporoval rozpad krajiny, lebo Cesi by ho nepustili zhumplovat tak krajinu...)
A je uplne logicke ze kazda krajina prednostne buduje a dopravne rozvija hlavne mesto a preto bola Praha na tom lepsie (a koniec koncov ved je aj vacsia).
A je uplne logicke ze kazda krajina prednostne buduje a dopravne rozvija hlavne mesto a preto bola Praha na tom lepsie (a koniec koncov ved je aj vacsia).
Papyr
ja som neobhajoval ani BA, ani nechvalil Prahu, lebo BA sa mi hnusi a v Prahe zijem. Len som chcel naznacit, ze je v absolutnej hodnote financii pre mna ako studenta (ktory mimochodom nema ziadny plat a ziadne percenta z neho a preto vlastne pouziva studentske listky) vyhodnejsie byt v Prahe a cas od casu navstevovat Blavu, nez naopak. Napisal som to preto, ze Vsic sa rozculoval nad vysokymi cenami v bratislavskej MHD a mne sa zas az take vysoke v porovnani s tou Prahou, ktoru daval za priklad, nezdali.
K tym 12 Kc som prisiel velmi jednoducho: studenti v Prahe NEMAJU NAROK na zakupenie zlavneneho jednorazoveho (teda vlastne hodinoveho) listka. V Prahe NEEXISTUJU povolenky ani nijake ine vymozenosti. Nemas mesacnik, cvakaj cele listky. A hotovo.
K nocnym spojom atd.: ked vzdychate nad frekvenciou prazskych nocnych spojov, tak sa pozrite na cestovny poriadok NS v Presove. Uvidite, ze sa to da aj na Slovensku. A ze to nejde u vas v BA, je vyhradne vecou vasho DP.
Ku vseobecnej kvalite Prahy snad tolko, ze metro (s vynimkou koncovych usekov trasy
Dakujem za porozumenie.