Reakcia na: 81-71 #66795:
jak tu uz pred tebou spomynal sumu 60mld pri otvorenom metre,ktore by islo po elektrickovej petrzalskej radiale,pochybujem zeby to stalo 60 mld kedze hradene by boli iba 4 zastavky + prechod pod dunajom + 8mld ktore sa chcu pouzit na elektricku(z toho ide este nieco na rekonstrukciu Stareho mosta).Pritom ,z 3 prvych usekov kazdej trasy metra v prahe, najlacnejsi usek bol aj najdlhsi.Je to usek Florenc - Kacerov,ktory stal aj z vozovnov Kacerov v tej dobe 2,5 mld Kčs a ta faza ma 9 zastavok a meria okolo 8 -9 km. 
kecho
zmeny nadvazuju: 80+88, potom 84+99
80 - Matador - most SNP
88 - ASMN - Vazovova/Kollarovo nam.
99 - pridat Halova cez Dvory, Einsteinova, Kremnicka, Zaporozska na ZST atd.
84 - zrusit konecnu v Ovsisti a z EU ju supnut cez Bulikovu a Sustekovu naspat na Bosakovu, potom Mlynarovicova, Farskeho (v najazde na stary most), potom by mohla odbocit dolava pred Artmediou (ved cesta tam je uz hotova) dolava k Auparku, zastavit niekde pri Sade J.Krala, a potom vybehnut na most SNP na zastavke Aupark a dalej na Zochovu naspat by isla normalne Aupark - Muchovo nam./Vavilovova - Farskeho - Bosakova - EU...
a samozrejme po otvoreni mosta vratit naspat 68 okolo EU cez Bulikovu
mimochodom - navrhujem zrusit zastavku Mlynarovicova v smere do Ovsista, kde je aj tak plot detskeho ihriska - 99nu staci presunut k trhu a tym by sa zrusila aj zastavka pri Salezianoch a 84 staci predsa zastavka za krizovatkou - v oboch pripadoch je to blizsie - a hlavne bezpecnejsie - k zdravotnemu stredisku. Neraz tam vidiet, ako ludia zo zastavky prebiehaju cez cestu, aj ked o par sto metrov dalej je svetelna krizovatka...