Reakcia na: marian555 #66192:
Skús si predstaviť ten označník.. Budú na ňom 2 linky: 32, 233 ...úžasná kombinácia čísel... takže je to celkom logické, že by to nemalo byť 233.. Som za, aby sa to začínalo 2**, keďže je to trolejbus.. Ale malo by to byť napr. 217
Linka 32 by sa po zavedení trolejbusov mohla zmeniť na 218. Ale to je len príklad ?

galiyosha
Ja by som to s tým zásobovním nevidel tak tragicky. Obchody by predsa boli priamo dostupné MHD a keď mohli fungovať nákladné električky a trolejbusy kedysi, prečo by nemohli fungovať opäť?
Veci ako prístup záchranárskym vozidlám a celodenná doprava sú v podobnom systéme podľa mňa samozrejmosťou. Tá doprava batožiny na letisko je podľa mňa trochu úlet, ale prečo by to nebolo možné?
Čo sa týka financovania... Nebola to bruselská radnica alebo nejaká podobná inštitúcia, ktorá prišla so štúdiou, že keby MHD premávala zadarmo a zvýšil sa tak pomer cestujúcich voči individuálnej doprave, v konečnom dôsledku ušetrí, pretože by sa markantne znížili náklady na údržbu infraštruktúry pre IAD?
A práve o to v tej vízii ide. Zvrátiť stav, keď je do IAD nalievané neustále zvyšujúce sa množstvo peňazí a obeťou sú jej ďalšie a ďalšie plochy (nielen) v centre, ktoré by inak mohli byť využité oveľa prospešnejšie a účelnejšie...
Ešte to bude nejaký ten piatok trvať, ale osobne si myslím, že čistá nevyhnutnosť, keď sa už tie autá jednoducho nebudú mať kam zmestiť, k minimálne podobnému stavu nakoniec tak či tak povedie. Samozrejme, keby sme sa tam dostali nie z nevyhnutnosti, ale vďaka prozreteľnosti predstaviteľov mesta, bolo by to oveľa príjemnejšie...