No neviem ako vy, ale kým by sa zrealizoval hoci aky tunel, prečo by mal vychadzať na Šafku? 
Veď keď sa bude ťahať tunel pod celým centrom, tak aj pod Šafkom, odkiaľ by mohol pokračovať "planovaným" tunelom do Petržky (veď Starý most je iba dočasné riešenie ? ) a "odbočkou k Novému mostu, kde za ním je viac miesta by vyšla elina znovu na povrch ?

Veď keď sa bude ťahať tunel pod celým centrom, tak aj pod Šafkom, odkiaľ by mohol pokračovať "planovaným" tunelom do Petržky (veď Starý most je iba dočasné riešenie ? ) a "odbočkou k Novému mostu, kde za ním je viac miesta by vyšla elina znovu na povrch ?
si
PS: napriklad zo slovnaftu do devinskej to budem mat vzdy najblizsie cez centrum a radiala veduca cez centrum obsluzi okrem spojenia zo slovnaftu do devinskej aj prepravny prud do centra (a tam mam relativne rozumny prestup na ine radialy) na rozdiel od cestovania obchadzkou cez biskupice, trnavku, zlate piesky, racu, karpaty, ... (proste prehnany priklad okruznej trasy) a zrejme to po radiale bude aj rychlejsie (pokial bude spravena bazkolizne mimourovnovo
neake tie okruzne trasy jednoznacne treba, ale hlavne ako doplnok a alternativu pre pripad vyluk v kolajovej doprave, a nie ako to tu prezentujes ty ako hlavny ciel rozvoja dopravy...