Reakcia na: Valec #64196:
Doplním, že súčasné navrhované lokality vozovní vidno na mape z návrhu územného plánu:http://www.bratislava.sk/MsZ/Aktualne/MsZ-06-07-06/Bod_05/5-Graficka_castUPN/pdf/doprava.pdf
Dúbravčice: nosný systém, električka, autobus - v predĺžení dúbravskej radiály
Žabí majer: nosný systém - za železničnou traťou (pôvodná lokalizácia bola nad električkovým depom)
Prievoz: trolejbus - medzi Prievozom a Vlčím hrdlom
Janíkov dvor: nosný systém - západne od Jantárovej (redukované, autobusy a trolejbusy presnuté k ČOV)
Petržalka: autobus, trolejbus - pri ČOV (presunuté z Janíkovho dvora)
hoppusmark
Tiež by sa mali zlúčiť vozovňa Trnávka a Jurajov Dvor, určite by sa tým veľa vecí zjednodušilo(vzájomné vymieňanie vozov atď.) a ušetrilo by sa na personále.
Podľa mňa by sa tiež mala vybudovať autobusová a električková vozovňa v Dúbravke, odkiaľ by sa vypravovali linky do celej západnej časti Bratislavy (L20 - 38, 83 atď) Ušetrilo by sa tým dosť peňazí na dojazdov/výjazdoch + v prípade nepredvídanej situácie by bolo možné vypraviť záložné vozidlá, pretože takto je západná časť Bratislavy odrezaná od sveta..