Reply on: Ike #64197:
No ale keď si vezmeš, že by bolo aj depo pre metro, tak to zas až také veľké nie je. ?

Takze Ti to vysvetlim ja. Ten rozdiel je v dlzke vozidla - Ik 283 je o jedno "pol-okienko" na kazdom clanku dlhsi nez Ik 280. A tiez zadnu napravu ma 283 neotocnu (dvojmontaz), 280 ju ma otocnu (jednomontaz). To, co si videl v Budapesti boli Ikarusy 280, len Teba poplietli tie dvere (napr. aj v KE maju Ik 280 dvojkridlove dvere). Tie kratke su Ik 260. Trolejbusy su Ik 280T.
hoppusmark
Tiež by sa mali zlúčiť vozovňa Trnávka a Jurajov Dvor, určite by sa tým veľa vecí zjednodušilo(vzájomné vymieňanie vozov atď.) a ušetrilo by sa na personále.
Podľa mňa by sa tiež mala vybudovať autobusová a električková vozovňa v Dúbravke, odkiaľ by sa vypravovali linky do celej západnej časti Bratislavy (L20 - 38, 83 atď) Ušetrilo by sa tým dosť peňazí na dojazdov/výjazdoch + v prípade nepredvídanej situácie by bolo možné vypraviť záložné vozidlá, pretože takto je západná časť Bratislavy odrezaná od sveta..