Reakcia na: Andy #63988:
Prosímťa, netrep. Ma prekvapuje pri tvojich názoroch, že ťa vôbec baví život.
A zvysok moze mat PP pred alebo po nocaku. No a okrem toho nevidim dovod, aby posledna 515 musela ist az na stanicu - kludne by na nu pri ZST Vinohrady mohla nadvazovat L3. Podobne aj 514. Len sa s tym treba pohrat.
Navyse tretina cestujucich v nocakoch je aj tak podgurazena, takze take pekne cisla ako 0.00, 1.11, 2.22 a 3.33 budu asi jedine, co si maju sancu zapamatat
?
ITALIA IN FINAL
ze nerobi len nocak ale aj spoje pred nim a este sluzobak. 4 kola na nocaku su podla teba po 4 hodiny???? ?
Mike
Ak sa v ňom dnes spomína, že 4 hodiny môžete robiť bez prestávky, tak ver, že kvôli najlepšej efektivite práce, ak to budú vyžadovať okolnosti vám tie 4 hodiny bez prestávky napíšu. Potom musíš mať minimálne 30 min prestávku.(Neviem, ako si došiel na 40 min., lebo pri službe nad 9 hod treba 45 min.)
Ten striedač by bol asi aj s vozidlom, zatiaľ čo by si čerpal PP povedzme na Hl .Stanici v dĺžke +- 71 min. (1kolo) Na dnešných krátkych linkách napr. 503, či 518 by vyšla PP aj tak.
Re #63957 d3k0: ja som skôr za 23:45, 1:00, 2:15 a 3:30. Presne takto to aj bolo od 18. 4. 1994 do 1. 4. 1995, akurát že tieto centrálne rozjazdy boli z Nám. SNP a linky mali čísla 130 - 144?