hm, zaujimave teraz to najdem bez problemov, len ktovie ci mam aktualny ZP:
Par.91
(1) Zamestnávatel je povinný poskytnút zamestnancovi najneskôr po styroch hodinách prestávku na odpocinok a jedenie v trvaní 30 minút. Ak ide o práce, ktoré sa nemôzu prerusit, musí sa zamestnancovi aj bez prerusenia prevádzky alebo práce zabezpecit primeraný cas na odpocinok a jedenie.
Par.91
(1) Zamestnávatel je povinný poskytnút zamestnancovi najneskôr po styroch hodinách prestávku na odpocinok a jedenie v trvaní 30 minút. Ak ide o práce, ktoré sa nemôzu prerusit, musí sa zamestnancovi aj bez prerusenia prevádzky alebo práce zabezpecit primeraný cas na odpocinok a jedenie.
A zvysok moze mat PP pred alebo po nocaku. No a okrem toho nevidim dovod, aby posledna 515 musela ist az na stanicu - kludne by na nu pri ZST Vinohrady mohla nadvazovat L3. Podobne aj 514. Len sa s tym treba pohrat.
?
ze nerobi len nocak ale aj spoje pred nim a este sluzobak. 4 kola na nocaku su podla teba po 4 hodiny???? ?
Mike
Ak sa v ňom dnes spomína, že 4 hodiny môžete robiť bez prestávky, tak ver, že kvôli najlepšej efektivite práce, ak to budú vyžadovať okolnosti vám tie 4 hodiny bez prestávky napíšu. Potom musíš mať minimálne 30 min prestávku.(Neviem, ako si došiel na 40 min., lebo pri službe nad 9 hod treba 45 min.)
Ten striedač by bol asi aj s vozidlom, zatiaľ čo by si čerpal PP povedzme na Hl .Stanici v dĺžke +- 71 min. (1kolo) Na dnešných krátkych linkách napr. 503, či 518 by vyšla PP aj tak.
Re #63957 d3k0: ja som skôr za 23:45, 1:00, 2:15 a 3:30. Presne takto to aj bolo od 18. 4. 1994 do 1. 4. 1995, akurát že tieto centrálne rozjazdy boli z Nám. SNP a linky mali čísla 130 - 144?