Reakcia na: Sommelier #63827:
Je to vydanie 12/2006 daj si stranku BN a klikni na archiv a tam si to najdi. Je to v PDF formate ?
namiesto artmedie som tam dal bratislavu 
?

; tak mi to vodic sviznou jazdou ku zvaraku stiahne na 20 sekund (zastavku riazanska neuvazujem, kedze treba zriedit mnozstvo zastavok), kedze tam ale prisiel o 20 sekund neskor, tak vymena cestujucich trva o 5 sekund viacej, tak zo zastavky odchadza s 25 sekundovym meskanim, opat tam hodi plny knedlik co to da na racianske myto opat stiahne neakych 10; mozno aj 15 sekund.... hoc aj pri 40 sekundovom intervale ziadna tragedia; pokial mi tym zdrzaniam na zastavkach nepribudnu zdrzania na krizovatkach ala heckova, kde za 5 sekundove zdrzanie na zastavke zaplatim 1.5 minutovym cakanim na volno...
), ale pravdepodobnost vyskytu auta v kolajisku je v pripade oddeleneho tratoveho telesa kriziaceho cesty mimourovnovo zanedbatelna oproti sucasnemu stavu
Sommelier
No, súčasný stav - na to, aby si v celej dĺžke radiál vyhnal autá z trate musíši nastavať desiatky križovaní, pokial ich nechceš nachť ísť otáčať do Rimavskej Soboty len preto, lebo sa chcú dostať na druhú stranu koľajiska. Ale je to riešiteľné, netvrdím že nie.
Stavbou takéhoto charakteru odstrelíš celý priestor niekam úplne inam. Aj keby boli tie stavby polovičného rozmeru ako prievozská - bajkalská či mierko - je to otras a kastrácia územia, ktoré už na nič iné nepoužiješ.
V prípade, že električka 1 nabrala nabrala na Mladej Garde 50 školákov zo zájazdu navyše, získala 30 sekúnd zdržanie a vďaka tomu, že je preplnená a na zástávkach je o 30 sekúnd viac ľudí, naberá na každej zastávke ďalšie sekundy. A okrem hlasu z amplióna, aby cestujúci urýchlili nástup a výstup, alebo počkali na ďalšiu neurobíš nič ! A tretia Ti stojí za zastávkou a čaká.
Rýchlosť je v špičke vždy na maximálnej úrovni.