Reakcia na: 81-71 #63216:
V Prahe sú aj iné veci. Napr. integrovaná doprava, že na jeden preukaz môžeš cestovať čímkoľvek po meste, atraktívny interval nosného systému, sieť doplnkových liniek, čisté vozidlá, etc... Najrpv nech sa toto dosiahne v BA, potom môžeme SADky končiť na okraji mesta.
81-71
Vsetci hovoria ako metro netreba, ze by sa neuzivilo a tak, tak vychadzajme z elektrickarskeho predpokladu, ktory tu ma hojné zastúpenie, ze elektricka pre Bratislavu staci. Potom nevidim najmensi problem v tom, aby sa niekde na okraji vybudoval terminal pre danu oblast na podobu napriklad pražského Černého Mostu alebo budovaného terminálu Radlická. Prečo to asi takto v Prahe riešia? Prečo nenatiahnu regionalnu autobusovu dopravu az do centra?Prečo sa buduju prestupne terminaly na okrajoch mesta pri metre? (v pripade BA by to bol NDS v podobe električky).Odpoved je pomerne jodnoducha, nepretazovat uz aj tak pretazene centrum. Naviac v BA by to bolo o moznom zlepseni MHD v ramci uspory zo SAD-ky, MHD by bola vyuzitejsia, uz len ked sa kuknem ako prazdne elektricky mame dakde na Komisarkach alebo na Zlatych Pieskoch...aky problem?Ved vsetci tu svorne tvrdia, ze pri spravnej preferencii a dalsich upravach moze byt elektricka plnohodnotnou nahradou metra v bratislavskych pomeroch...
ASMN by som ak tak, tak ponechal pre ucely medzinarodnej dopravy,maximalne pre niekolko dialkovych liniek, podobne ako pražsky Florenc. Lokalne spoje od Modry, Chtelnice, Senca, Dunajskej Stredy a pod by som sustredil na terminaloch vybudovanych na konečnych NDS.