Kompromis = zastavky nebudu ani tak riedko ako pri metre, ale ani tak casto ako pri terajsej elektricke. Inak, existuju aj take systemy, ked pod zemou vedla seba beha metro a elektricka. Zaujimave na tom je to, ze v useku, kde je iba metro, ma asi tolko zastavok ako elektricka a v useku, kde ide subezne s elektrickou sa metro sprava ako expres. To je vsak pripad napriklad bohatej Philadelphie, ktora ma 3x tolko obyvatelstva ako BA.
od psov - uzvnam, ze nie su konske, ale su o to neprijemnejsie, ze ich nevidis.
Carlton je na okraji centra
- aspon v centre, lebo tam je vzdy zapcha.
- budes mat prilezitost ho spravit ty (ak sa ti nahodou bude chciet)
d3k0
Metro: 1. zrusi sa elektricka, zavedie sa nahradna autobusova doprava. 2. na mieste elektrickovej trate sa vykope jama, 3. postavi sa metro, 4. zakope sa jama, 5. opat sa postavi elektricka.
Elektricka: 1. terajsia trat sa zrekonstruuje na rychlodraznu a prestavaju sa zastavky.
Myslim, ze je jasne, co je lacnejsie, aj ked sa asi o5 zacnes pytat, preco nie je "rychla" trat a "pomala" trat. Ja si myslim, ze postaci kompromis medzi oboma typmi.