Andrej: No hadam nikto nebyva priamo na trati, ale musi sa k nej nejako dostat. Urcite nejde k zastavke tak, ze najskor pojde kolmo na trat, potom rovnobezne s nou, ale pojde najkratsou cestou - preponou - tolko k tym trom minutam - prepocitaj si to.
Vies ako je vlastne navrhovane metro? Pozri si ho v mapach a schemach. Subezne s elektrickou...
K ukonceniu metra - hmm, tak by ma teda zaujimalo, ako je riesene take provizorne "obratisko". Ja mozem vychadzat len z toho, co som videl za morom, a teda, ze take obratisko je niekolkokrat sirsie ako je sirka normalnej trate. Nie je to trochu velky luxus razit velke provizorne obratiska?
BTW, vylucuje sa niekde nadzemna elektricka s podzemnou? Povedal som to snad niekde? Celkom by ma potesilo, keby bolo oboje a na vhodnych miestach poprepletane
Vies ako je vlastne navrhovane metro? Pozri si ho v mapach a schemach. Subezne s elektrickou...
K ukonceniu metra - hmm, tak by ma teda zaujimalo, ako je riesene take provizorne "obratisko". Ja mozem vychadzat len z toho, co som videl za morom, a teda, ze take obratisko je niekolkokrat sirsie ako je sirka normalnej trate. Nie je to trochu velky luxus razit velke provizorne obratiska?
BTW, vylucuje sa niekde nadzemna elektricka s podzemnou? Povedal som to snad niekde? Celkom by ma potesilo, keby bolo oboje a na vhodnych miestach poprepletane

Andrej (Anndy008)
Takze napr. v dubravke a karlovke - tam metro nemusi mat vela zastavok praveze staci malo. Napr. jedna na kutikoch, ci juvente (podla toho, ci by to bolo na nieco), potom dalsiu niekde pri DK saratov a potom dalej v dubravke hlbokej. To by myslim uplne stacilo. Metro by to preslo za par minutiek a zvysok by si dosiel pesi uz, alebo pockal na elinu.