hee no este jedna vec. Nechapte ma zle, ale ked si myslim, ze metro by bolo lepsie, ci podezmena elna
, tak to neznamena, ze suhlasim s tym co je ako metro navrhnute v sucasnosti!
Dalej sa mi zda, ze tu pletiete vela veci dokopy.
Treba to riesit po castiach, resp. systematicky. Najprv sa dohodnut na systeme - ci M, alebo E a potom riesit trasy a podobne. Ved predsa tie trasy budu vyplyvat z navrhnuteho riesenia. A nie hned nieco odsudit metro za to, ze niekto idiotsky navrhol trasu, ci zastavky.

Dalej sa mi zda, ze tu pletiete vela veci dokopy.
Treba to riesit po castiach, resp. systematicky. Najprv sa dohodnut na systeme - ci M, alebo E a potom riesit trasy a podobne. Ved predsa tie trasy budu vyplyvat z navrhnuteho riesenia. A nie hned nieco odsudit metro za to, ze niekto idiotsky navrhol trasu, ci zastavky.
tr3mp
V SME sa pise aj o dostavbe zeleznicnych zastavok, dovolim si citovat (link je na titulnej strane imhd.sk): "Podobný projekt však v meste už existuje – Bratislavská integrovaná doprava (BID). Opýtali sme sa Ota Mošovského z magistrátu, či neuvažovali urobiť tieto zastávky už skôr, čo by zvýšilo počet ľudí, ktorí do mesta prichádzajú vlakom bez čakania v zápchach. „Uvažovali sme o tom, veľmi by sa tieto zastávky pre BID hodili, ale narážame na dva problémy – administratívny a problém peňazí. Monopolné železnice zatiaľ nechcú tieto zástavky, muselo by ich celé zaplatiť mesto. " (koniec citatu)
Preco nezacat budovat nosny system (ci uz to budu elektricky + zeleznice alebo metro) napr. tratou DNV - Dolne Hony, resp DNV - Petrzalka. Ci preto, ze by to bolo realne a lacnejsia vetva by sa stavala prva (a mala sancu na dokoncenie). Ved tak ci tak stanice budu sucastou nosneho systemu (ak to bude metro), takze sa postavit budu musiet (zrejme z vladnou garanciou). Tak preco nezacat nimi? Za (relativne) malo penazi (v pomere k Petrzalskej vetve) by sme mali system regionalnej dopravy v smere na Malacky, Pezinok, Senec, Dunajsku Stredu a Rusovce s rozumne umiestnenymi zastavkami. A potom by uz len stacilo dostavat bud chybajuce tunely (v pripade metra) alebo rozvinut siet klasickej dopravy (eliny, tbusy, busy, (lode, lanovky