Plne sa stotoznujem s nazorom Andreja. Stale vsak nepocujem od zastancou elektriciek argumenty, ako riesit problem, ktory som ja aj Andrej spomenuli #5950, #5911). Takze cakam argumenty.
Naozaj nemoze fungovat aby elektricky plnili na jednej trati aj funkciu rychlej, malozastavkovej, medzimestskocastovej dopravy a aj funkciu dnesnych elektriciek stojacich na kazdom polkilometri. Ono totiz potrebujeme obidva typy dopravy. A integrovat ich do jednej je nerealne, neefektivne a neverim, ze by to fungovalo.
Naozaj nemoze fungovat aby elektricky plnili na jednej trati aj funkciu rychlej, malozastavkovej, medzimestskocastovej dopravy a aj funkciu dnesnych elektriciek stojacich na kazdom polkilometri. Ono totiz potrebujeme obidva typy dopravy. A integrovat ich do jednej je nerealne, neefektivne a neverim, ze by to fungovalo.
Andrej (Anndy008)
to akoze jedna linka znamena, ze to funguje?
ale pokial viem, tak to ma fungovat u nas na 30+ rokov, najlepsie na vzdy nie?
Podla mna tato diskusia nevedie (tu na tomto serveri) k nicomu.
Vasim argumentom je stale cena a to je vsetko. Ale podla ceny to nema zmysel vobec robit - to zruste MHD a je to lacnejsie (ze to uz nic neriesi, to je asi podruzny problem - hlavne, ze to bude lacno).
Raz tu bol nejaky clanok teda odkaz to pravdy ci kam, a tam nejaky clovek hovoril o tom ako sa stava metro v madride, ci kde v spanielsku - ze to ide relativne lacno a rychlo postavat.