Reakcia na: aquila #59383:
Zamýšľam sa nad tým znovu a znovu a stále neviem pochopiť, ako možno zosúladiť teóriu o tom, že jeden tunel má byť únikovou cestou pre druhý a požiadavkou na to, že počnúc rokom 2010 jeden tunel nesmie byť únikovou cestou pre druhý. Plánované dokončenie stavby je 2013. Takže?"80kmh je normalna rychlost v meste. mozno ta to prekvapi ale ani TGV v parizi nebeha 300 kmh"
Neprekvapuje ma to. Ale prekvapuje ma, že niekto jasá nad budovaním 6,7 km železničného tunelu za ťažké miliardy na traťovú rýchlosť 80 km/h, keď súčasná trasa 14,4 km má taktiež traťovú 80 km/h (okrem 2,3 km úseku Predmestie-Nové mesto).
"najviac sa mi pacia takyto reptalkovia, na vseko sa stazuju"
Nemám pocit, že by som sa na niečo sťažoval. Iba kritizujem drahé fantasmagórie. A keď už ide o to, čo sa komu páči, mne zasa úžasne režú takí, čo si fanaticky stoja za svojím názorom, aj keď ho nedokážu podoprieť takmer žiadnymi argumentami, iba urážaním oponentov.
slovanista21
Chodim sem citat veci okolo MHD a ucit sa nove veci okolo nej...A UZ MA NEBAVI CITAT STALE O ZELEZNICI na kazdej strane ktoru citam je minimalne polovica o zeleznicach UZ PRESTANTE...Myslim ze k tomuto nazoru sa priklonia viaceri...
DALEJ co sa tyka PREFERENCIE na Botanickej: Osobne som bol merat preferenciiu v Dubravke a KV a tak viem ze preferencia tam funguje na zaklade urciteho casoveho useku a to: napr. Auta maju 1min. na prechod a elektricky 30sec... Presne som to tam vypocital ,no uz si to nepamatam ... A tak moj nazor je ze preferencia nefunguje na zaklade prechodu vozidla nad "sluckou" ale na zaklade prednastaveneho casoveho useku...Toto ste si uz urcite vsimli...Ze tramka neraz stoji pred krizovatkou a caka na "gule"....
Tot vsio...