Reakcia na: SZKV #58251:
IC budú chodiť cez DNV. Zatiaľ je to tak, že ÖBB chce IC cez Marchegg a tvrdí, že ZSSK nechce a ZSSK tvrdí, že chce IC cez Marchegg, ale že ÖBB chce IC cez Marchegg až po zadrátovaní. Ale nič nebráni tomu, aby tak bolo už teraz.
tr3mp
Píše sa tam okrem iného:
"Celá trať bude viesť pod zemou v úrovni asi 16 - 20 metrov. Dĺžka tunela v rámci Bratislavy bude šesť kilometrov a bude mať štyri zastávky: dve existujúce - Predmestie, Filiálka a dve nové na Páričkovej ulici a Dostojevského rade," hovorí Daniel Maruniak, riaditeľ odboru rozvoja Železníc SR. Tunel by sa mal začínať na predmestí a von vychádzať za Einsteinovou ulicou neďaleko obchodného domu Átrium, kde by sa mal napojiť na existujúcu železničnú trať, ktorá pokračuje na stanicu Petržalka a do Viedne. Vlaky by mali na tejto trase premávať každých dvadsať minút.
Čiže konečne informácia aj o frekvencii spojov, každých 20 minút nie je sice 15, ale na S-bahn sa to dá zniesť. Dúfam, že tých 20 minút nie je aj s TGV/ICE, prípadne nákladným (aj keď tie tam asi jazdiť nebudú)