Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: EC197 #56451:
Ja to viem, odpoved mala ist asi dakomu inemu. ?
Reakcia na: 81-71 #56385:
Koľaje na rozchod 1435 mm sú koľajnice železníc a napríklad rozchod 1435+1000 mas vo vozovni Krasňany, na konečnej Gaštanový Hájik, ŽST Nové Mesto (2. veľmi nepoužívaná koľaj) a ešte veľa ďalších... 😃
Reakcia na: milannco #56445:
Druha moznost, ktoru si napisal, sa mi zda lepsia a zmysluplnejsia. Podla mojho nazoru by si podnik nedovolil zrusit linku c. 50 v useku Aupark - Šafárikovo námestie, lebo vyťaženosť tejto linky je práve najväčšia v tomto vyššie spomínanom úseku. Niečo mi klopká na hlavu, že zase urobia nejakú konečnú pri "učkových" bytovkách, napriklad konecna "Muchovo námestie".
Reakcia na: 81-71 #56385:
a kde su teda tie 1435mm kolaje? 🙂
Reakcia na: SZKV #56446:

0030 a 0032. 🙂 Prototypy.
Reakcia na: milannco #56445:
Ako mne sa paci tie ta moznost c.2 za najlepsiu a moznost c.1 za najhorsiu, ale ja by som este uvazoval s moznostou, ktora by nebola taka kruta ako moznost c.1 a narocna na dalsie vozo km ako moznost c.2. Navrhoval by som moznost c.3 a to taku, ze autobus c.50 by sa tocil v triangli pri Artmedii po sprevadzkovani novej "spojky" medzi Einsteinovou a stadionom FC Artmedia Bratislava. Stat by mohli kludne na okraji cesty poza Artmediu, je tam dost miesta. Vzdy by bola tato moznost lepsia ako ukoncenie L50 na Safku.
Reakcia na: 81-71 #56444:
Jaká souprava T6 z Prahy? Copak my jsme vám něco prodali ?! Zajímala by mě jakákoliv informace, protože se mi to nějak nezdá- T6 jsou v Praze pořád to nejlepší, co je a jakýkoliv "odsun" těchto vozidel z Prahy považuju za blbost, sami jich máme žalostně málo (sotva 150 ? ). Díky moc
Otáčanie vozidiel linky 50 pri Auparku je zaujímavé, ale z dlhodobého hľadiska nemožné, preto som zvedavý na riešenie tohto problému.

Sú 2 reálne možnosti:

1/ linku 50 skrátia po Šafárikovo nám.
2/ predĺžia ju po Kúpalisko Matador (pričom zastávky Viedenská cesta a AuCafé Berlitz sú v pešej dostupnosti zastávky Aupark, ako proklamoval DPB pri zrušení linky 82)

Druhá možnosť by priniesla osoh cestujúcim, ktorých sa dotklo zrušenie linky 82, ale ako už poznám pomery v bratislavskej hromadnej doprave považujem tú prvú možnosť za reálnejšiu ? .
Neviete, kedy sa objavi ta suprava 2xT6A5 z Prahy v premavke?Netrva to dako dlho?Ved uz to davno doslo do Bratislavy,nie?
Reakcia na: hefec #56441:
Tak to nieje uplne pravda. Jednak tam byvaju ludia (je tam zopar ulic s viacpodlaznou zastavbou) a kulturne institucie ako napriklad kostol, ale aj institucie celomestskeho charakteru (3 alebo 4 múzea), dalej restauracia a disko a nedeleko je parkovisko P+R, ktore nie je plne vyuzivane napriklad aj mozno koli tomu, tam nie je na co nastupit. Rozhodne tam je daleko viac dovodov postavit zastavku ako napriklad podaktore zbytocne na Ceste Mladeze a podobne.
Reakcia na: hefec #56441:
No, to že tam nič nie je neberem, tak potom zrušme zastávky na Devínskej ceste a podobných miestach, kde "skoro nič nie je". ? Okrem kostola a pár domov tam je aj reštaurácia. (Pripomínam, že som chcel zast. na znamenie.)
A žeby tam boli samé nájazdy na Nový most až po Sofera... ?
Reakcia na: tomas1 #56439:
Ale medzi novym mostom a Chatamom aj tak okolo cesty skoro nic nie je, tak naco by tam mala byt zastavka, navyse velku cast toho useku tvoria odbocovacie pruhy a rampy na Novy most...
ZASTÁVKY
Nábrežie - medzi Ch. Soférom a Novým mostom je viac ako kilometer. Mohla by byť medzi nimi busová zastávka na znamenie. Po postavení podhradia tam snáď bude aj električková zastávka.
Medzi Novým mostom a šafkom je 900m. tiež by sa tam hodila busová zastávka.
Pri ABC - no, keby sa Košická posunula dozadu hneď za križovatku tak tá pri ABC zmysel mala. To už by bolo tých 400m...
Zastávky sú rozmiestnené idiotsky v podstate v celej BA. ?
Reakcia na: si #56437:

Nosné linky sú dve, so vzájomne preloženým intevalom: 201 a 202.

Kde som napísal že tam tú zastávku chcem silou mocou? Iba som napísal, že keď tam tie vozy už stoja, tak prečo by nemohli prekladať substráť? Sprav tam FUNGUJÚCU dynamickú preferenciu a zruš tú zastávku. Detto zastávku v opačnom smere.

Myslím že žiadať aby bol chodník čistý je úplne prirodzené. Vieš koľko špiny na ňom bolo? A mláky. Komunikácie treba riadne vyspádovať a odvodniť. Nemám problém prejsť tých pár metrov, ale tiež nepôjdem po hocičom.
Reakcia na: fobust #56407:
tak mi skus povedat co je podla teba nosnou linkou pre oblast dolnych honov... (moj blby dojem je ze su to trolejbusove linky 201 a 202 a na tej druhej chces prave silou-mocou tu pridanu zastavku)

Re #56413 Andy: taku zitavsku by som si dobre vedel predstavit dat doprec, aj ked nie malemu mnozstvu ludi by sa uz znacne zvacsila dochadzkova vzdialenost na zastavku - nezabudni totiz na to ze vzdialenost medzi jednym a druhym smerom zastavky cilizska je mozno aj cez 100 m; takze odslapat z vystupiska na taku slatinsku je o hodny kus kratsie ako nazad na nastupisko.

Re #56430 fobust: "Zariaď mi tam normálny chodník, na ktorom nebude stále bordel (keď to asanovali, tak tam bol strašný bordel), nebudú tam mláky a okoloidúce trolejbusy ma neošpliechajú. A nech je ten chodník láskavo v zime odhrnutý!" preco mam z teba taky dojem ako keby si nikde inde este nebol ? Ty si myslis ze nikoho ineho iduceho po chodniku popri ceste neospliechaju okoliduce vozidla ? alebo si myslis ze nikde inde nie su chodniky pri ceste ?
Reakcia na: Mike #56434:

Áno, vozy z linky 70 na 96 pri zachovaní intervalu na 96-ke. Na 70 sóla s hustejším intervalom.
Reakcia na: fobust #56431:
Ináč niekedy mám pocit, že by sa mala realizovať Tebou navrhnutá verzia, že na L70 dať sóla - "verejné ohrozenia" Jurák + Kraksňany, išiel by inerval 7.5 min.(a kapacita by ostala cca tá istá)
Kĺbaky prehodiť na L96. ❓
Reakcia na: inTony #56428:
Ad rusenie zastavok - aj dvojica zastavok Marianum - Parickova pre L205 a L207 v smere na Zahradnicku, nasledovane hned zastavkou Kuliskova (byv. OLO Bazova); Pri Zvonici-Bulharska pre L67 smer Jurajov Dvor, Avion-Hypernova-Stara Ivanska (tu by to chcelo posunut tuto zastavku o par sto metrov dalej)...

Re #56418 d3k0, Re #56413 Andy: Ad Pazitkova. Urcite vzdialenost zastavok Hranicna-Pazitkova nie je na dve minuty chodze. Kedze L96 nestoji na Pazitkovej chodieval som tuto cestu peso, pretoze do L201 a L202 sa nedalo dostat a je to cesta na niekolko minut. Okrem toho je ta zastavka vytazena a hlavne je dost vzdialena od predchadzajucej a nasledujucej, tak tiez nevidim dovod ju rusit.
Reakcia na: 81-71 #56421:
Toto je podľa mňa zlý príklad ? Najmä čo sa týka odhadu využívanosti takejto zastávky. Už len samotný Chatam Sófer je dosť slabo využívaný a to sú v dosahu zastávky ešte aj obytné domy. Úplne pokojne by mohol byť do výstavby na nábreží na znamenie. Ďalšia zastávka na nábreží pred semaforom by znamenala okrem zdržania aj nutnosť preraďovania sa do ľavého jazdného pruhu (čo nie je práve ideálne), aký-taký zmysel by to malo pre 31 a 39. V opačnom smere buď nie je semafór (31 a 39) alebo je hneď pri zastávke Nový most (28, 29, 30, 37).
Keď sme už pri zastávkach, myslím že by sa zišiel ešte jeden pár. Čo je medzi zastávkami Nový most a Malá scéna?

Na uvedenom mieste kedysi zastávka bola, minimálne v smere zo Šafárikovho námestia k novému mostu. Pokial mi pamäť slúži, tak bola niekde pri vyústení Múzejnej ulice. Či a kde bola párová zastávka pre opačný smer neviem. Možno bola pri Múzeu. Zastávka MHD by sa na uvedenom mieste zišla. Jedna pri múzeu, druhá niekde pri vyústení Kúpeľnej ulice. Alebo na nám. Ľ. Štúra. Tu konieckoncov aj zastávka je, keď je výluka električiek do Karlovej Vsi a Dúbravky, linky X1 a X4 tu stávajú, hoci premávajú ďalej, aby sa mohli otočiť. Zastávky Nový most a Malá scéna sú od seba vzdialené viacej ako by sa na obsluhu daného územia patrilo. Pri súčasných zápchach na nábreži, alebo skôr hustej premávke by jedna zastávka naviac podľa mňa nebola tragédia. Navyše autobs je tak či tak menejcenný dopravný prostriedok, tak môže kľude plniť obslužnú funkciu.

A ešte dodatok k linke 70:
To je .... a nie nosná linka. Špičkový interavl 12 minút + absolútne nedodržiavanie grafikonu (dnes ráno zasa meškala 6 minút) nie sú atribútmi nosnej linky! To je análna linka, keď takto premáva, a ni nosná.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.