Ak myslíš kúpele CENTRÁL, tak to samozrejme kúpele boli. Bola to stavba klasicky socialisticko megalománsky poňatá. Bol tam jeden veľký 50-metrový bazén aj s veľkou tribúnou, a ešte jeden menší, bola tam sauna a v rámci objektu boli aj dáke ešte ďalšie služby. Na svoju dobu to malo aj pomerne dobre riešené podzemné garáže. Osobne som tam chodli zo školy na plavecký výcvik, takže ono to skutočne fungovalo istý čas. Škoda, preškoda je toho. Všetko, čo je pre verejnosť dobré a stojí to na lukratívnych pozemkoch sa ľudom zobere a stavajú sa tam anonimné bizniscentrá... ?
Andy: Investor sa zaviazal,ze v tom bizniscentre budu aj kupele a plavaren dostupne pre siroku verejnost. Ja si to vsak nemyslim, lebo predsa vsetci su si rovni a niektori su si rovnejsi
Hmm, nebodaj skončí historická budova kúpeľov svoju slávnu éru? Inak tie kúpele niekedy aj kúpelmi boli, resp. aspoň tá budova vôbec bola niekedy dostavaná?
Ad: Jurajov dvor bojuje proti writerom
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vozovna Jurajov dvor zacala do kabin zadnych voznov elektrickovych
suprav instalovat priehladne okna. Toto riesenie by malo umoznit lepsi
vyhlad vodicovi aj do zadneho vozna, cim by sa mala zmiernit cinnost
writerov.
Btw: Vsetci vieme ze kolajova trat na Milde je v hroznom stave. V dnesnych Bratislavskych novinach je pisane, ze na jesen budu na mieste byvalych kupelov stavat nove byty a biznis centrum, a sucastou toho ma byt aj zriadenie zastavok v oblasti Jelacicova,Mileticova a Trnavska a prerobenie krizovatky a kolajnic na spominanom mieste. Takze asi sa opravi naraz aj trat na Mileticke.
ale mozu takto je riesienych zopar tunelov v alpach doknca cestny vs. zeleznicny tunel
aby jeden druhemu plnili zachrannu funkciu nie je apriori nutne aby isli vedla seba. nie som sice projektant, ani stavbar, ale o projektoch co to viem z tej druehej strany a ako som povedal, ani krizenie tunelov pod dunajom nie je problem.
A na hentom pláne nie je naznačená reko križovatky Trenčianska - Miletička. aj tam má byť CSS, a teda aj zmena zastávok, budú zrejme položené za križovatku.
Na tolkych miestach by mohol byt kruhovy objazd...
Napr. na Hodzku nad podjazdom
alebo v Petrzalke pri esso pumpe
pri Shop.C Avion (obe svetelne krizovatky dopravu viac brzdia ako jej pomahaju.
Na krizovatke Osuskeho - starohajska, Bosakova - Sustekova, Sustekova - Mamateyova, Halova - Rusovska,
Pri Tescu by ju bolo potrebne uplne zrusit. Dopyt nie je taky velky aby bolo treba CSS. A ludia aj tak behaju po ceste a na semaforom riadeny prechod seru.
Ináč s tým zdržaním z bočných smerov neviem - neviem, lebo za posledné obdobie tade jazdím asi každý tretí deň, a to v relácií Pajštúnska - Romanova a na odbočenie nejako extrémne dlho nečakám, a to aj počas špičky...
Pri tom Techopole by ten kruháč mal aj výhodu, že by sme mohli ušetriť peniaze za obratisko busov, ktoré by sa točili na ňom. Stačilo by len zriadiť výstupnú zastávku na Romanovej pred križovatkou.
tr3mp: Ja som hlavne zvedavý ako budú chodiť na trh staré babky počas výluky Miletičova - Košická, keď 201 pôjde cez ASMN..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
slovanista21
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vozovna Jurajov dvor zacala do kabin zadnych voznov elektrickovych
suprav instalovat priehladne okna. Toto riesenie by malo umoznit lepsi
vyhlad vodicovi aj do zadneho vozna, cim by sa mala zmiernit cinnost
writerov.
-Riesenim som ja... ? ? ?