inTony, fobust, tr3mp: ja osobne by som to riesil FUNGUJUCOU preferenciou, a samozrejme by som zrusil take blbosti ako je prechod pre chodcov na tlacitko na zastavke Riazanska, kazdy de*il co tam pride, stlaci tlacidlo, kukne ci ide elektricka a prejde na cervanu, a ked tam ide elina tak jej naskoci vodorovna...
aquila
na U6 tiez jazdili najprv klasicke elektricky a aj stale z istej casti jazdia (dokonca tie stare), ale teraz tam gro jazdia velmi pohodlne nizkopodlazne siroke supravy.
Re #56191 Andy: s pristupom magistratu to aj snom zostane
Re #56189 tr3mp: presne, docasna prekladka je riesenie. pekne to funguje vo viedni. tam to bezne pouzivaju ci uz pri vystavbe S7/CAT a preklade elektricky 18 pri st. marx, alebo teraz pri vystavbe/predlzeni U2 a elektricky D pri schottentori/schottenringu. alebo aj oprave trate pre 49 a takych prikladov je vo viedni neurekom.
aj ked, hm sa nad tym zamyslim, tak ta docasna prekladka trate je vyssej kvality ako hociktora trat v BA ☺ ci skor ?
ale celkovo radialy by az taky problem nebol, vo viedni vedia presny cestovny poriadok zarucit aj na tratiach ktore idu v telese cesty, len v BA je to problem ...
mno skratka BA bude mat len dalsiu radialu, co je skoda, aspon od safka po kemenne to mohli zakopat, lebo teraz by tam bol podstate mensi problem ako to bude ked bude petrzalska radiala uz stat ..