Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 81-71 #56162:
A mňa napr. trápi, že prečo nezatrolejujú aj celé obratisko Rivéra. Lebo keby celá trasa budúcej L33 (bude L214? ❓ ) bola zatrolejovaná, tak aj pri poruche "takychto peknych trolikov" by tam prinajhoršom mohla ráno tatrovka doviezť 15Tr(M), ktorá by tam celý deň krúžla, večer by ju tatrovka odviezla naspak do Hrobustova. Ale takto, keď sa tá duozvrhlosť pokazí, tak ju bude v lepšom prípade hrafiť krátky TAM.(to ako dnes, ibaže po novom s HORŠÍM INTERVALOM.) ?
Reakcia na: Andy #56161:
Škoda vysvetľovania. Radšej sa vráť ku svojej gumokhol lobby, tá mi pripadá menej odporná 🙂
Reakcia na: 81-71 #56162:
Veď uvidíme čo vznikne z tejto kombinácie žabožrútov a zlatých českých ručičiek tak o 10 rokov. Každopádne, ja som spokojný keď sa nakupujú nové vozy, i keď v tomto prípade mi tak trochu nesadne konkrétny typ, no ale zase nebude mi to jazdiť pod domom, tak sa neurazím. Akurát sa obávam, že dlhodielčanov sa nám nepodarí opiť rohlíkom a nebudú "duo"busmi tak jednostranne nadšení, ako je tomu napr. na magistráte, kde však príslušní funkcionári socku nepoužívajú. ... takže tak
Reakcia na: Spectre #56160:
Bože, to je nepodstatne, no bodaj by vas chlapci trapili iba taketo veci, bohuzial trapit by nas malo skor, preco sa nakupuje iba 6ks takychto peknych trolikov...a nie ze su skarede, ja vam dakedy nerozumiem ?
Reakcia na: Spectre #56160:
Napríklad Škoda 25Tr 😃
Reakcia na: Andy #56147:
Najprv mi ale vysvetli ktorý normálny trolejbus má na nárazníku dieru na ŠPZ?
Chcem pochvalit autorov za clanok 'Ako (ne)funguje preferencia' dost sa mi paci, zislo by sa to trochu viacej medializovat nech sa v tom nikto poriadne pohrabe a niekto niekde poriadne niekomu vynada, mna osobne dost serka ze rekonstrukcia krizovatky ZST Vinohrady stala 22melonov a pritom sa tam vsetko spomalilo.
Co tak tam zrusit preferenciu pre linky 7 a 17? Vsak tie tam tak casto nechodia, resp. co keby sa 7 & 17 tocili tak ze by cestujucich brali na zastavke pre 3, 5, 11 a jedine z tej zastavky by bola preferancia. hmm?
Reakcia na: tomas1 #56157:

Suhlasim nech sa mesto netvari ,ze bude mat niekedy na tunely a tak nech necha volny priebeh ZSR. ?
Som rád, že už to tu utícha ohľadom NDS. ? Môj skromný názor je taký, že by mesto malo umožniť postaviť ŽSR ten projekt železničného uzla - aj keď bez tej trate durch cez 5ržku. Mesto by sa malo ďalej hrať s postavením trasy [pre niektorých s predponou pseudo-]nosnej električky do Petržalky cez starý most - s [nereálnym] výhľadom jej neskoršieho zavŕtavania v CMO od Šafka do zeme. Ešte by mal vzniknúť prestupný uzol Einsteinova medzi električkou a železnicou.
Pokiaľ sa podarí aspoň jeden z týchto dvoch projektov postaviť v dohľadnom čase, bude to v tomto období zámerného sabotovania všetkých druhov verejnej dopravy na Slovensku veľký úspech. ?
Dnes bola nejaka mimoriadka na Racianskej radiale pred zastavkou Ursinyho , zdrzanie tak 30 minut. A vobec dnes premavali eliny podla vetra a riadne narvane. Grafikon je len zdrap papiera. Silne uvazujem o kupe gumokolu ? ?
Udivuje ma, ako si magistrát ohľadom preferencie melie furt svoje. Aj keď skúsenosti centujúcich a vodičou električiek hovoria úplne niečo iné...
Reakcia na: HB real #56072:
No nevím, ale v Japonsku se jezdí na kapském rozchodu 1067 mm a taky tam 160 km/h umí bez problémů!
A v oblasti MHD už to nechápu vůbec- i v Evropě jsou tramvaje s rozchodem stejným nebo užším než 1 metr naprosto běžné (Basel, Linz, předměstská dráha na Mallorce, Lidingöbanan ve Stockholmu...) a rozhodně jim to nebrání v dosahování vyšších rychlostí ani v obnově vozového parku (o Cityrunnerech jako mají v Linci si u vás můžete tak leda nechat zdát!). Ve Stuttgartu šlo spíš o přestavbu na rychlodrážní tramvaj a když už v té rekonstrukci byli, změnili rozchod, v Liberci měli svršek v havarijním stavu, tak se to přerozchodování svezlo s nutnou obnovou (a dnes už by to zřejmě rekonstruovali na metrovém rozchodu), tak nevidím důvod, proč cpát omezené zdroje na změnu rozchodu v Bratislavě! A dokonce to není ani důvod proč odsunout tramvaj do druhořadé role a začít topit hříšné miliardy v metru!
Reakcia na: Emo #56131:
Naprostý souhlas- žádné jiné řešení prostě není v dohledu! A navíc nic nebude bránit tomu, aby se časem (až komunální politici zmoudří) nemohly v centru ty tramvaje podívat pod zem a nakonec si to pak budete moct po stuttgartském vzoru nazvat metrem, když budete chtít.
"Križovatka M. Sch. Trnavského - Harmincova"
"Križovatka sa nechádza..." ? ? ?

http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=3088
Tá tabulka s nameranymi casmi sa mi zdá byt este aj pomerne mierna, mnohokrát sa mi zda, ze to je ovela dlhsie

http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=3088 ?
Reakcia na: Andy #56149:
Skôr pre prípad poruchy autobusu ?
Reakcia na: 81-71 #56148:
Jasné, zišlo by sa to napríklad na takých linkách ako 91, 29, 37, 70, 65, 21, ... pre prípad nejakej vážnejšej poruchy bicykla 😃
Reakcia na: Andy #56147:
Škoda, že aj tu v BA nemame take nosiče na trolejbusoch a autobusoch na bicykle ako je to v USA ?
Reakcia na: Spectre #56140:
Veď je to pekný trolejbus.. Čo by si akože chcel? Daj fotku niečoho na čo nebudeš grcať. A prosím nie ten tvoj rozpadnutý krám... 😃
Reakcia na: richi78 #56139:
Karosa Axer 12M s rovnakým motorom dosahuje 22-25l/100km. Nádrž má na 350l ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.