Bože môj, zasa tu nejaký dilino píše pseudoargumenty o rozchode? Žasnem nad niektorými, ktorí píšu svoje domienky a myslia si aké argumenty to sú. Však aj najväčší zástancovia 1435-ky uznávajú aj nevýhody tohoto rozchodu, lebo niečo vedia. Každý rozchod má svoje výhody aj nevýhody, ale to čo som tu čítal sú absolútne momotiny, trieskané jedna cez druhú, častokrát vôbec nesúvisiace s rozchodom. A stále tu žiaden zástanca 1435-ky nepredložil výpočet ekonomickej návratnosti prehochodu na 1435-ku ani relevantné dopravno-technické odôvodnenie takejto zmeny v súvislosti s organizovaním, nebodaj aj integrovaním dopravy. Samozrejme, stavať novú prevádzku na 1000 mm rozchode dnes by som robil iba vo veľmi výnimočných prípadoch, ale prestavávať BA na 1435 je úplne neopodstatnené, nepotrebné, zbytočné a drahé.
HB real
no len to je planovane a nie ako kolega AAA spomina ze tam je ta tretia kolaj.