Reakcia na: aquila #55809:
K mojej češtine, na úvod: Škoda, že si dyslektik. Písal som, okrem toho, že žijem šesť rokov v Prahe (kde som sa nedostal na VŠ ale pracujem tu ako manažer zahraničnej firmy ? ), je čeština mojím rodným jazykom. Neviem, či si schopný to svojím malým mozočkom to pochopiť. Však mi nájdi konkrétne chyby v tej mojej češtine, keď sa tu už tak oháňaš chýbajúcimi podkladmi. Ty máš problém aj so slovenčinou (petrocnica), diakritikou, verzálkami a podobne, tak som zvedavý, akú triesku mne vytiahneš.Ohľadne fondov EÚ, len tu tliapeš a tliapeš, ale nič konkrétne si neuviedol.
A ak niekto pokladá červenofašistický päťročný plán za smeroplatný, tak len dokazuje, že je hlúpučké naivné dieťatko. Možno by sa také dieťatko (pravdepodobne študent súkromnej Podnikateľskej
Akadémie alebo podobnej ekonomickej Sorbonny s medzinárodným kreditom) mohlo pozrieť aj na staršie päťročné plány a čo sa z nich splnilo.
Takisto "rozpočet federálneho zhromaždenia" je výraz, ktorý mi k metru v Bratislave nejako nesedí. Rozpočet Federálneho zhromaždenia mohol stanovovať, koľko sa v odtyčnej inštitúcii utratí za paier, stoličky a kávu. Koľko sa preinvestuje na výstavbu metra v Bratislave, mohol stanovovať štátny rozpočet.
aquila
8923, 22.1.2005 14:46:22, Návštev: 78
Autor: hombre (IP: 217.73.21.100)
Mesto:
Predmet: Situačná správa o stave vývoja a riešenia nového nosného systému MHD pre mesto Bratislava a región
No podla mna sa nakoniec vybere to najlacnejsie poloriesenie a aj to sa este "okreše" na polovicu. Cize nakoniec cely ten "nosny dopravny system" bude pozostavat z toho co uz existuje + jedna nova trat (pre 130.000 ludi!) z Petrzalky na Safko a par druhotriednych vozidiel. Kludne sa mozme stavit.
ja sa s nim plne stotoznujem
kazdopadne aj tak je o tom skoda diskutovat, nezmenime to. bude len nedostatocna radiala.
ale potom nech da mesto zelezniciam volnu ruku a nekomplikuje zbytocne projekt filialka (hlavne mestska cast nove mesto), nech su aspon dve solidne stanice v BA