TAMBUS ide dobre, lebo má:
a) silný motor 200kW bez žiadneho elektronického Eura 2, 3, ... a pod (Poctivé mechanické Euro 1)
b) dobrú prevodovku VOITH, pretože zo Zubatou Fekáliou (ZF) by bol taký motor na prd, len by to v meniči varilo zbytočne olej
a) silný motor 200kW bez žiadneho elektronického Eura 2, 3, ... a pod (Poctivé mechanické Euro 1)
b) dobrú prevodovku VOITH, pretože zo Zubatou Fekáliou (ZF) by bol taký motor na prd, len by to v meniči varilo zbytočne olej
Ja odporúčam radenie smerom hore tak pri 2300-2500 otáčkach. Pokiaľ sa to ajtak vleče, treba doladiť čerpadlo, vymeniť motor, a keď ani to nepomôže, zošrotovať autobus
d3k0
BTW: Testoval sa u nas aj Neoplan N4014, Karosa B931 a aj prototyp Karosy Citybusu. (okolo r. 1995)