Reakcia na: Red-Hawko #54518:
ciste teoreticky. V meste je to lae v ramci subeznej jazdy trochu inak. Mozes si akoze predstavit, ze pravy pruh je rychlejsi. A to najma z toho dovodu, ze najma rano si vsetci myslia, ze lavy je rychlejsi, najma preto, lebo nevedia predbiehat pomalsie vozy v pravom (najma busy a spol) tak sa hrnu v lavo a vsetci 50 na cele s tym volom, ktory toto stado vedie. Preto je vhodne predbiehat v pravom, lebo sa jednak nikam nedostanes. Horsie je, ked ti tam nejaky tupec, ktory sa nepozrie do spatneho vlezie. Praaask.
Ze sa vsetky sadky zbytocne trepu na Nivy je fakt. Co s tym urobime, zacpavaju mesto. Mam rad debilnych sadkarov, ktori nielenze nepouzivaju BUS pruhy (nie som si isty, ci na to maju podla vyhlasky narok, ale myslim, ze by mohli mat), ale jazdia v lavom pruhu. To je totalna dementnost a ignoracia.
Beus
Pre vsetkych znalych: Ked uz sme pri tom, tak ja som jakziv schemy ani nic podobne nevidel, a 90% veci co o tych vozovh viem, som ziskal pozorovanim ich spravania pri ich obsluhe
Quakeman: Ked sme vraveli o odbudzovani: Ako presne TV Progress odbudzuje? Je tam nejaky menic, ktory vyraba (spojite) nizsie napatie, ktorym su zivene motory, alebo je tam len pulzny regulator, a sietovych 600V je vhananych do motorov po impulzoch, s tym ze po zintegrovani to da samozrejme menej?