Skus sa zamysliet nad tym co si napisal. Najprv ti vadi, ze bus bude stat na dvoch zastavkach vzdialenych od seba 50 metrov a potom chces robit 4 minutovú zachadzku na Safko?
Na Farskeho aj na Vavilovovej sluzi prestup k inym linkam. Alebo je podla teba logicke vytvarat jeden bezkolizny prestup aby som mohol zrusit druhy, ktorý je na hrane? Preco mas problem s tym, ze umoznis mnozstvu cestujucich pohodlnejsi prestup ako doteraz a hlavne vyriesis k spokojnosti nieco, na co sa stazovali.
Re #53852 si: Ach ta tvoja nostalgia. Uz by si konecne mal raz na 54ku zabudnut.
Nezačne. Môžem predložiť email od samotnéhoveľkého generálneho mateja Zločineckej Spoločnosti ing. Matej, v ktorom tvrdí, že Zločinecká Spoločnosť nemá ŽIADNE hnacie vozidlá na rýchlosť 160 km/h, gorily sú len na 140 km/h, on to tam jasne videl, keď sa viezol v rámci svojej náročnej práce na stanovišti...
"ZSR nepredalo za celu dobu nic z pozemkou ktore ma v tomto smere, bolo to mesto co si samo sebe skomplikovalo situaciu ... "
ŽSR možno nie, zato to bol ich predchodca ČSD, kto "prezieravo" zrušil Nivy a celé prepojenie Filiálka-Petržalka. Potom nasledovalo degradovanie filálky z bývalej ŽST na nákladisko s odstavnými koľajami.
A budovy VÚB či Sporiteľne vyrástli na pozemkoch, ktoré kedysi nepochybne patrili železnici.
Teraz chcú naprávať, čo pred 30-timi rokmi po... Lenže sa mi zdá, že po odklepnutí výstavby povyše VÚBky je to už s krížikom po funuse.
V návrhoch uvedených aj na týchto stránkach (v sekcií "Mapy a schémy" a myslím, že aj medzi článkami je návrh trolejbusových tratí do roku 2030 asi taký, že budú chodiť po väčšine teraz autobusmi obsluhovaných ciest v Petržalke + dačo navyše. So zvyškom mesta by však boli prepojené iba cez Most Apollo a tak by ním muselo premávať aspoň 7 trolejbusových liniek, čo nepokladám za príliš reálne alebo by sa museli zaviesť minimálne 3 trolejbusové lokálne linky v Petržalke.
Fakt krasa, skratenie jazdnej doby BA hl.st. - TT z 39 na dnesnych 36 minut... Pri vzdialenosti 46 km sa jedna o zvysenie cestovnej rychlosti zo 70,7 na 76,6 km/h. Fakt - vyznamny uspech socializmu, ktory nam zahnivajuci Zapad moze len tisko zavidiet.
Kvôli jazdným dobám? To ich chcú zrejme skracovať ? (pretože opačný prípad by bol ako zázrak). Ak by to chceli urobiť poriadne, potrebovali by 10 nových kĺbových autobusov ? .
k novemu grafikonu.. hm.. tych 36 minut do TT je fantastickych, len keby odchody tych vlakov tak nezmrsili... ? ... co som doteraz chodievala rychlikmi do skoly (omnoho pohodlnejsie) teraz mi to vsetko, ale vsetko vychadza na osobaky... hm.. velke diky tomu vsemocnemu co to vymyslal... ?
Však ak by si sa mal denne tlačiť v Ikaruse 435 premávajúcom v trojminútových intervaloch a stojacich v zápche s IGK, tak veľmi rýchlo by ťa to prešlo. Keby som ťa nepoznal, tak nič nepoviem, ale vzhľadom k tvojím vedomostiam sa čudujem, ako môžeš takéto niečo v súvislosti s električkou v petržalke napísať. Ja sa oveľa radšej odveziem starou T3 ako šerblom Ik435.
to skor, 'AK nejaka elektricka v petrzalke bude'''hádam prispeje k aspoň priblíženiu sa ku kultúre cestovania".
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek
ŽSR možno nie, zato to bol ich predchodca ČSD, kto "prezieravo" zrušil Nivy a celé prepojenie Filiálka-Petržalka. Potom nasledovalo degradovanie filálky z bývalej ŽST na nákladisko s odstavnými koľajami.
A budovy VÚB či Sporiteľne vyrástli na pozemkoch, ktoré kedysi nepochybne patrili železnici.
Teraz chcú naprávať, čo pred 30-timi rokmi po... Lenže sa mi zdá, že po odklepnutí výstavby povyše VÚBky je to už s krížikom po funuse.